czwartek, 3 stycznia 2013

zakupy to coś, co lubi każda kobieta :D

2

Szukałam na allegro różnych różności i trafiłam na tego Sprzedawcę.
Pokazuję Go, bo mogę z czystym sumieniem polecić. I to nie jest kryptoreklama ;)
Tyle cudów, cudeniek, że nie wiedziałam co wybrać, bo chciałam wszystko !
A kupiłam:

 Niestety zdjęcie nie oddaje w pełni uroku tego materiału. Jest to eko-skóra imitujaca zamsz. Na połowie haftowana. W kolorze beżu, wchodzi w odcień lekko morelowy. Jest naprawdę śliczna ta skórka, cienka, dobrze się układa. Już mam pomysł na sukienkę i żakiet z niej, bo kupiłam 3m :)
 To z kolei jest wielokolorowy aksamit w tłoczenia, które przypominają panterkę. Z tego materiału tez jestem dumna, bo jest naprawdę świetny. Kupowałam go z myślą o żakiecie/kurteczce. Teraz sama nie wiem, bo sukienka też byłaby świetna.
 Wełna jasnografitowa, wchodzi w niebieski. Na spodnie.
 Dzianina polarowa w melanżowej szarości. Iście dresowa tkanina. Wzięłam metr z myślą o Synku, jakis dresik się stworzy dla Maluszka :)
 Bawełniane płótno, cienkie. Kupiłam je z myślą,że posłuży jako podszewka. Mam do uszycia kilka żakietów itp, było naprawdę tanie i sprawdzi sie zdecydowanie lepiej niż zwykła poliestrowa podszewka.

A to marszczenia na bluzce (prawy bok i jeden z rękawów),którą dziś skończyłam szyć. Ale żeby się nią pochwalić w całej krasie, muszę znaleźć kogoś, kto posłuży mi za fotografa. Założyłam blog, który w dużej mierze będzie się opierał na zdjęciach. A tychże póki co nie ma kto mi robić.

Ale spoko spoko, coś wymyślę ;)
Także do "przeczytania" za chwil kilka ;)

2 komentarze:

  1. Ciekawe tkaniny! Najbardziej podoba mi się wełna grafitowa i jestem bardzo ciekawa spodni, które z nich powstaną. Tymczasem zapraszam do mnie na Candy!

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam Panią pozdrawiam mamę

    OdpowiedzUsuń