piątek, 15 lutego 2013

Sukienka co miała być spodniami ;)

9

Przedstawiam Wam sukienkę, którą uszylam z materiału zakupionego z myślą o uszyciu spodni. I otóż to ta właśnie sukienka pretenduje do miana mojej ulubionej. Wełna z której powstała, jest super wygodna w noszeniu, niezbyt gruba, miękko się układa i ma ładny, moim zdaniem, stonowany grafitowy kolor. Dzięki temu pasuje na każdą okazję.
Szyło się szybko i łatwo, bez problemów - tak jak kazdy lubi :)
Jest to model 109 z burdy 09/2012.
 

Wszywałam kryty zamek na plecach.
 
I udało się całkiem ładnie i szybko, wyjątkowo bez problemów tym razem.
 
Dół podwinęłam i obszyłam ściegiem ozdobnym. Poszło na to sporo nici...w efekcie na tę sukienkę straciłam pół szpulki.
 
Tu chciałam się pochwalić jak ładnie i prosto udało mi się wszyć rękawy, ale nie wiadomo dlaczego zdjęcie zaczytało mi do góry nogami i nijak nie mogę go odwrócić.... :/
 
 
I moja skromna osoba :)
 
Mówiłam, że szyło się bez problemów.... no prawie, bo oto mój Synek w akcji :)
 
Przechodziłam dziś cały dzień w tej kiecce i jest naprawdę świetna. Wygodna. Długość jak lubię - do kolana. Przedłużyłam ją 3cm tylko. Minimalizm w pełnej krasie.
A na spodnie znajdę cos innego, zapas materiałów jest, więc trzeba zacząć go pomniejszać ;)
 
 
 

9 komentarzy:

  1. Super, bardzo ten model tez lubię i rzeczywiście jest wygodny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I przede wszystkim nie opina tych niefajnych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka! Ten ścieg ozdobny na dole musi ciekawie wyglądać :) Muszę wypróbować ten pomysł jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a ścieg dużo lepiej wyglada w realu. Niestety mam kiepski aparat co widać po zdjęciach.

      Usuń
  4. I ja lubię bardzo ten model :) wyszło Ci bardzo ładnie, a ten ścieg ozdobny na dole był super pomysłem!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa tez mam ją skrojoną ale leży i nie może doczekać się wykończenia :) Pięknie Ci wyszła i świetnie na Tobie leży :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taka pochwała z Twoich słów jest bardzo miła :) jest super wygodna, więc bierz się za szycie ;)

      Usuń
  6. Wow, bardzo fajna ta sukkienka, szyłam ją z koronki (jeszcze nie mam na blogu), ale planuję jeszcze uszyć z jakiegoś codziennego materiału, bo jest łatwa i szybka w szyciu :)

    OdpowiedzUsuń