środa, 27 marca 2013

Bieżnik z lamówką.

3

Jakiś czas temu kupiłam ładną bawełnę z zamiarem uszycia lekkiej kołderki dla Małego. Miała być podszyta polarem, który zakupiłam w kolorze seledynowym, odpowiadającym jaśniejszemu odcieniowi na bawełnie. Do tego lamówka równie jasna.
 
Ale, że kobieta zmienną jest...kołderkę uszyłam z innej niebieskiej bawełny. A z tejże powstał bieżnik na stół, bo w końcu Święta za pasem, a ja obrusu odpowiedniego nie mam. Do kompletu powstały podkładki pod talerze. Podkładki obszyłam lamówką, która została mi z szycia kołderki. Bieżnik obszyłam lamówką granatową, bo tej miałam w nadmiarze.
 
 
 


 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Piękna ta bawełna! Ja w tym roku nic na święta nie naszykowałam, bo mnie w domu nie ma ciągle... w następnym roku może :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ma wzór ta tkanina, taka porcelanka . Patrycja w tym konkursie na rajstopki, powinnaś jeszcze skopiować obrazek z mojej strony i go podlinkować a ten stary możesz juz skasować :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń