sobota, 9 marca 2013

Nowe

5

Ostatnio nie szyję, bo nie mam czasu.
Cały tydzień ogarniałam przeprowadzkę na nowe nasze 4 kąty.
A 4 kąty składają się z upragnionych 3 pokoi, 2 balkonów i osobnej garderoby :D
I w końcu Synek ma własny pokój a my osobną sypialnią. Koniec ze spaniem z dzieckiem w jednym pokoju i koniec ze spaniem w salonie...a wiadomo jak się śpi na kanapie salonowej.
W życiu nie myślałam, że ogarnięcie się jedynie z rzeczami może być tak wyczerpujące. Z rzeczami, bo meble mamy nowe wszystkie, więc przewożenie starych odpadło. Dzięki niebiosom.

Dziw bierze, że patrząc w szafę nigdy nie mam się w co ubrać, gdy podczas pakowania wyszły 2 torby podróżne, ze 3 reklamówki i chyba z 5 mega dużych worków...tylko moich rzeczy. Do tego rzeczy Małego z łóżeczkiem na czele.

Garderoba jest świetna, w końcu koniec z walającymi się kurtkami, butami i innymi pierdołami w korytarzu.

A w sypialni dwie olbrzymie szafy na całej ścianie, pokazuję tę, która czeka na rzeczy Męża jeszcze. Drugą zagramoconą moimi szmatkami itp. daruję oczom oglądaczy :)
A to mój beniaminek w salonie. Jedyny kwiatek jaki przywiozłam. Bidulek samotny.
 To róża z bukietu który wczoraj dostałam na Dzień Kobiet. Ale niestety reszta tegoż bukietu nie nadaje się do upubliczniania...życia mu już brakło :/ Kolor tej róży jest piękny, a  w dotyku płatki jak aksamit...i taki aksamit właśnie mam zamówiony na bluzkę/tunikę/coś mi chodzi po głowie...jak ta róża.
 I moje kwiatki nad łóżkiem w sypialni....próbują dotrzymywać towarzystwa beniaminkowi...ale tchu im brak.

Miłego weekendu wszystkim, którzy mają chwilkę by tu zajrzeć, a będzie mi jeszcze milej, jeśli zechcą ślad swój zostawić :)))

5 komentarzy:

  1. To udanej parapetówy:)) daj znac gdzie pomieszkujecie teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam fajnie! Większe mieszkanie - moje marzenie! I garderoba! No cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby się dobrze mieszkało!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to wszystkiego dobrego na nowym :)), zazdroszczę balkonów i sypialni :) i mała niespodzianka w tej twojej przeprowadzce, wygrałaś candy u mnie. Proszę przesłać mi na maila adres , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń