piątek, 15 marca 2013

Synek lubi Hipcie

1

Mój Synuś lubi Hipcie. Ma Hipcia na wanience i zaciesza do niego co dzień przy kąpieli. Jego pierwszą ulubioną grzechotką był hipcio, którego dostał w spadku po synku mojej siostry. Mamy też poszewkę na poduszkę, którą uwielbia przytulać. Kupiłam mu niedawno bawełnę na pościel, którą wczoraj uszyłam. Szyłam poszwę na kołderkę szybciutko, bo zaraz później wzięłam się za dresową bluzkę z poprzedniego posta ;)
 Poszwa ma na dole dziurę, przez którą wkłada się kołdrę. Zrobiłam ją z zakładką, by kołderka nie wypadała. Darowałam sobie guziki i zamek, by było bezpiecznie dla Synka.

 
 
A to moja kawka, którą piłam dziś rano :) ekspres do kawy czasem się przydaje ;)

1 komentarz:

  1. Śliczna pościel! Uwielbiam takie tkaniny w kolorowe rysunki dla dzieciaków!

    OdpowiedzUsuń