wtorek, 19 marca 2013

Trendy i gusta

3

Parę dni temu nabyłam nowy numer Harpers Bazaar. Oczywiście pełno zdjęć najnowszych trendów, co modne, co należy mieć, czym trzeba się inspirować.
I tak moją uwagę przykuło parę rzeczy. A gdy na nie patrzyłam od razu przypomniałam sobie o swoich zakupach sprzed przynajmniej kilku miesięcy.

I tak szmaragdowe akcesoria są/będą modne. Moja torebka została zakupiona w lutym zeszłego roku. Jak ją zobaczyłam, to oszalałam. A że były akurat walentynki to dostałam ją od Męża.
 
 Okulary kupiłam mniej więcej wiosną rok temu, jeszcze przed porodem, czyli gdzieś kwiecień/maj.
 
 Ogólnie widać, że modne są desenie czarno-białe. Materiał zakupiłam na jesieni. Miałam uszyć sobie prostą spódnicę na zimę...a tu prawie po zimie. Ale spódnicę uszyję. Materiał nie jest zbyt gruby, więc klasyczna będzie całoroczna.
 
 Szafirowy ma znów zaatakować wiosnę/lato 2013. Ja swój materiał kupiłam chyba jakoś w lipcu/sierpniu 2012. Jest dosyć sztywny, na spodnie/spódnicę/żakiet. Lampa błysnęła i wyszedł ciut jaśniejszy niż jest w rzeczywistości.
 
W każdym bądź razie dochodzę do wniosku, że chyba nie najgorzej jest z moim wyczuciem smaku i mody.
Albo jestem tak zwyczajna, że to co będzie zaraz masowe w sieciówkach po prostu znajduje i mnie.
Ehhh wniosek i tak jest jeden. Masa materiałów czeka i trzeba wziąć się za szycie! ;)
Dlatego jutro siadam twardo do maszyny, bo w kolejce skrojone czekają spodnie z ekoskóry i kurtka parka na wiosnę ;)
Bo wiosna idzie Moje Drogie, jest już za rogiem;)
 

3 komentarze:

  1. Kolor materiału piękny, miło będzie mieć go na sobie:)) Ja dzisiaj przeżywam ekstazę bo dostałam tkaniny z Bławatka i podniecam się już od kilku godzin, i aż żal że jutro będę musiała się z nimi rozstać AŻ do piątku;)
    Ehh a okulary pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  2. No! Zawsze miło jest odkryć, że nie trzeba się obkupić, żeby być modnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to widzę, że jesteś lepiej przygotowana do wiosny niż ja :)

    OdpowiedzUsuń