piątek, 26 kwietnia 2013

Eko - KOSZMAR!

5

Jakiś czas temu, przeglądając bloga Lali, którą uwielbiam za jej pomysły, kreatywność i super zgrabne nogi ;), natrafiłam na spodnie z eko-skóry przez nią uszyte i przede wszystkim zaprojektowane. W cudnym odcieniu różu. Zapałałam do nich miłością i postanowiłam uszyć podobne.
Znalazłam odpowiadającą mi kolorem eko-skórę na allegro, zamówiłam i uszyłam.
I nigdy więcej!!! Szycie tego wynalazku okazało się istnym koszmarem jak dla mnie i chylę czoła przed wszystkimi, którzy w tej materii się lubują. Ja do nich nie należę. Materiał się ciągnął w każdą stronę, wszycie zamka graniczyło z cudem i niestety wyszło jak wyszło :/ Sama nie wiem czy to moja maszyna lekko nie ogarnęła tematu, czy może ja jestem mało cierpliwa/nerwowa? To drugie to na pewno ;) W każdym razie po zmorach pewnego wieczoru - powstały. Miałam je na sobie jakieś 2-3 razy i muszę stwierdzić, że pod względem noszenia/wygody również nie zapałałam miłością do materiału. Dermoskórka jest mega niewygodna, nie układa się do ciała jak naturalna skóra, choćbym nie wiem jak się gimnastykowała. Czułam się w nich jak w szybkowarze - cała się gotowałam na twardo. Ewidentnie jest to materiał na chłodne, a nawet bardzo chłodne dni.
 
Skończyłam również robić sweter, który jakiś czas temu pokazywałam tutaj.
Jest nawet fajny w noszeniu, ale również na chłodniejsze dni, ponieważ to akryl i nie przepuszcza powietrza jakoś nadzwyczajnie.
 



Poniżej okropnie wszyty zamek, ale kompletnie nie mam weny do prucia i poprawy, boję się, że będzie jeszcze gorzej.
 
 
 
 Dół nogawek podkleiłam przed podwinięciem i podszyciem.
 
 
Pozdrawiam, Patrycja :)
 
 

5 komentarzy:

  1. A na tych zdjęciach to są te spodnie z ekoskóry czy jakieś inne, bo ciężko zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełniłam post o zdjęcia portek, więc możesz zobaczyć to "nieszczęście".

      Usuń
    2. Sama ekoskórka wygląda bardzo fajnie, ale mogę sobie tylko wyobrazić jak ciężko się ją szyje, bo nie mam wiedzy i doświadczenia. Z tym zamkiem... myślę, że jak zaczniesz pruć, to zostaną na niej dziurki po igle z maszyny i będzie nieciekawie... sama nie wiem.

      Usuń
  2. Ja jakos nie jestem przekonana do ubrań z eko skóry/ Jakoś dla mnie za gumowe są. Szkoda że się namęczyłaś...jednak fajnie jak szycie sprawia tylko frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie na torebkę się nadadzą ;d

    OdpowiedzUsuń