piątek, 12 kwietnia 2013

Wiosna, wiosna ach to Ty ;)

5

Pozazdrościłam. Oj pozazdrościłam. A mianowicie super bielizny nocnej w wykonaniu Uli z bloga U Are Fab.  A że małpowanie jest ponoć najlepszą formą podziwiania, czy jakoś tak ;), to zmałpowałam :)
 
Zakupiłam trochę bawełny i zaczęłam szyć.
Na pierwszy ogień poszła bawełna w fioletową łączkę i powstała ta właśnie koszula nocna. Jakiś czas temu całkiem w innym celu, zakupiłam lamówki w różnych kolorach. I ta fioletowa idealnie pasowała do obszycia koszuli: dekoltu oraz "rękawków". Dół zwyczajnie podwinięty. Szybkie krojenie na wzór bluzki, którą szyłam już na dresowo. Później jeszcze szybsze szycie. A teraz szybki post na bloga. A wszystko w ciągu 2h, gdy śpi mój Synek w ramach swojej popołudniowej drzemki!
Luz blues :D
 




 
Pozdrawiam, Patrycja ;)
 
 

5 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła, bardzo ładną bawełnę kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza koszula nocna:)) Lamówki lepiej dobrać nie mogłaś, kolorowych snów!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. super słodkie sny muszą być w takiej koszulce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Boska! Piękny materiał wybrałaś i ta lamówka jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Dziewczyny za miłe słowa :**

    OdpowiedzUsuń