poniedziałek, 24 czerwca 2013

Szczęście czasem mam :)))))

5

Skleroza nie boli, na szczęście. I lenistwo nie boli, jeszcze lepiej. Bo ja to chyba bym cierpiała katusze...
Uśmiechnęło się do mnie szczęście w wygranych candy.
Całkiem niedawno brałam udział w rozdawajcie u Anetki z bloga Projekt: Sukienka.
I wygrałam tę rewelacyjną książkę:
 Pięknie zapakowana do mnie przyszła :)
 Przykładowe strony:
 
Bardzo się z niej cieszę i co chwilę zaglądam i coś "doczytuję". Anetko dziękuję!!! :***
 
 
A teraz pochwalę się nagrodą wygraną już jakiś czas temu. Ojjj dawno to było, w czasie trwania konkursów na blog roku. Same już wiecie, dlaczego cieszę się, że skleroza i lenistwo nie bolą...
 
 
Wygrałam niesamowitą bluzkę zaprojektowaną i uszytą przez Lalę z bloga Mania Szycia.
Niestety bluzka jest w rozmiarze nieodpowiednim dla mnie (jakieś 3 rozmiary chyba nawet za mała heh), dlatego pojechała już w prezencie do mojej koleżanki, której pasuje idealnie. Niemniej jednak bardzo się z niej ucieszyłam i bardzo dziękuję :)
 
 
 
 
 
 
Blog Lali był też tym, na który zagłosowałam w konkursie na blog roku. Lala wygrała (gratuluję!) a ja zdobyłam książkę od Łucznika :)
 
 
 
 
Pozdrawiam, P.
 

5 komentarzy:

  1. No to nieźle się dorobiłaś tylu fajnych prezentów :) Polukam na te książki jak się spotkamy - koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz zaszalejesz:) Pozdrawiam::)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)) doczytała że moje serducho się przydało i pojechało dalej w świat, mam nadzieję że spełni swoją funkcję zimą i ogrzeje twoją koleżankę. No a książek to ja zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń