niedziela, 11 sierpnia 2013

Męskie gacie :)

5

Pierwszy raz uszyłam część męskiej odzieży - szorty dla mojego Męża.
Mój Ślubny zawsze moje szycie, czy też inne roboty hand made, traktował bardzo po macoszemu. I generalnie to co ze sklepu, z metką, było dla niego lepsze. Nie docierało do niego, że te ubrania ze sklepów szyją "małe chińskie rączki". Nie dość, że za przysłowiową miskę ryżu, to przede wszystkim masowo, kompletnie nie profesjonalnie.
Nie zdarzyło się Wam np. kupić koszulki, która po praniu miała wyciągnięty jeden bok? Znak, że materiał źle krojony...
W każdym razie Mąż dojrzał do decyzji, by poprosić mnie, swoją Żonę, o uszycie szortów na obecne upały. Długo szukałam wykroju odpowiednich spodenek lub spodni do skrócenia. W pewnym momencie szukałam jakiegokolwiek wykroju, bo przecież męskich jak na lekarstwo :(
I z pomocą przybyły zapasy starych burd mojej Mamy.

Spodnie 133 z Burdy 03/2009. Długie skróciłam w kolanie. Kieszeni na pupie naszyte jak w dżinsach, bo taki był zamysł. Materiał (bawełna 100%) w wyglądzie i kolorze przypomina dżins.
Efekt następujący.

 Guzik kupiony do dżinsów. Szew w kroku wzmocniony lamówką.
 
 
 
 
 
 
Pozdrawiam, P.

5 komentarzy:

  1. Efekt świetny, mam nadzieję, że mąż zadowolony? Może się przekona, że nie tylko lepiej, ale i czasami taniej wychodzi szycie u żony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem czy zadowolony...niby nosił i chwalił, ale jakoś mam wątpliwości, choć dobrze na nim leżą. A taniej na pewno bo kupiłam w sumie 3 materiały na różne spodnie dla niego, każdy po 1,5m, i zapłaciłam niecałe 100zl. koszt tych szortów wyniósł jakieś 20zł i zostało mi 0,5m jeszcze.

      Usuń
  2. Świetny materiał..przez niego w przysłowiowym 'firmowym' sklepie galeryjnym dałby za te spodenki minimum 100zł.

    man-in-vogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń