poniedziałek, 5 sierpnia 2013

miętowo-malinowy zawrót głowy

13

W czasie, gdy się blogowo obijałam, sprawiłam sobie dwie kolejne spódnice.
Obie uszyte z miękkich dzianin, nie grubych, idealnych na lato.
Miętowa maxi na gumce. Prosta w swej formie, kupiony 1,1m, zszyty brzeg, podwinięta i wciągnięta guma. Prościej i szybciej się już nie da.






Druga, malinowa, długość do kolana, z kieszeniami i krytym zamkiem z boku. Z przodu i z tyłu identyczne zakładki.
Model 105c z Burdy 3/2009.

 Kieszenie ozdobione złotymi ćwiekami.
 Spódnica nie ma paska, a jedynie odszycie, które zrobiłam z podobnego kolorem materiału, który jest sztywny, dzięki temu trzyma pas i się wierzch nie rozciąga.


Wybaczcie jakość zdjęć, ale Mój Szkrab popsuł mi aparat, który jest w naprawie, i foty robiłam innym, starym, który ma już z 8 lat i pikseli nie wiele.

Pozdrawiam, P.

13 komentarzy:

  1. Ho ho :) mam nadzieję, że szyłaś je przed wypadem nad morze i hasałaś wśród fal w tych ślicznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, obie były wcześniej, ale nad morze wzięłam maxi i sprawdziła się idealnie :)

      Usuń
  2. Miętową musisz koniecznie założyć i pstryknąć parę fotek...koniecznie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się, jeśli tylko namówię Męża, żeby zrobił mi je.

      Usuń
  3. Mięta i malina to chyba moje ulubione kolory, one nawet nazywają się ładnie. A szkraby już tak mają, że lubią zepsuć. Mój na szczęście do elektroniki ma 'smykałkę', ale rzeczy pozornie niemożliwe do zepsucia niszczy bezlitośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój niby też ma smykałkę, jeśli można tak powiedzieć o 14 miesięcznym dziecku, i póki co objawia się ona poprzez psucie :)ale pilot od tv i telefon już potrafi obsłużyć :)

      Usuń
  4. Świetne spódnice:) Ja bym tak nie potrafiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja chciałabym te spódniczki zobaczyć na Tobie :), mięta, ta mi skradła serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie piękne ale maxi to moja faworytka- no bo ten śliczny kolor... :)

    OdpowiedzUsuń