wtorek, 20 sierpnia 2013

Pościel dla Szkraba

13

Mój Synek jest moim największym Skarbem i postanowiłam uszyć mu kolejną pościel.
Powstała ona z 100% bawełny. Poszwa na kołderkę jest dwustronna. Zarówno poszwa na kołdrę, jak i ta na podusię - mają wszyte zamki pościelowe. Są one o tyle lepsze od zwykłych, że suwaki mają takie bez wiszących dzyndzelków, dzięki czemu nie ma ryzyka, że dziecko złapie do buzi i połknie, gdyby niefortunnie się taki dzyndzel urwał.
Pościel szyło się szybko, łatwo i mega przyjemnie, bo przecież dla mojego Szkraba :)
 
 
 
 
 
 
 
 
A poza tym nabyłam kilka nowych materiałów, które dziś odebrałam z poczty. Zakupione na allegro u jednego sprzedawcy.
 
 Z tego polaru powstanie szlafrok dla mnie na zimne jesienne/zimowe wieczory.
 Ten polar w słodkie psiaki zostanie przeznaczony na szlafroczek dla Synka :)
 To coś to jest niby żakard - różowy żakard. Na zdjęciu w necie wyglądał zdecydowanie lepiej, przede wszystkim na matowy. Okazało się, że jest śliski i świecący - taki zasłonowaty trochę... :/
Róż jest słodki ladrynkowaty. Kupiłam z myślą o spódnicy... ale może sukienka jakaś z tego wyjdzie. Muszę tylko znaleźć fason odpowiedni, żeby nie zbabcinieć.
 A to jest taka jakby dzianina, z lekka przypomina koronkę. Choć typowa koronka to nie jest na pewno. Całkiem zapomniałam, że to kupiłam, a kosztowało jedyne 5zł/mb. Jest mocno elastyczny ten materiał, powstanie jakaś bluzka.
Jednocześnie przypominam o trwającym u mnie do końca sierpnia CANDY!!! Udostępniajcie i zapraszajcie znajomych!!!
 
Pozdrawiam, P.


13 komentarzy:

  1. Szlafroczek na jesień/zimę mówisz? Hmmm... ja też nie mam, polarek świetny, muszę t przemyśleć :) Pościel - boska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szlafrok się już szyje :) i przyda się biorąc pod uwagę obecne wieczory chłodne:)

      Usuń
  2. Pościel dla synka jest prześliczna! :-) I polar na szlafrok zachwycający! :-) Już nie mogę się doczekać gotowca :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Lubię szyć pościel, ale raczej stosuję zamknięcia guzikowe - nie próbowałam jeszcze zamkowych.
    Pozdrawiam cieplutko,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamki się wg mnie lepiej i szybciej szyje niż dziurki na guziki, tym bardziej, że moja maszyna zawsze przy 2. dziurce się zaczyna zacinać :(

      Usuń
  4. Fantastyczna ta pościel i pełna profeska - ten zamek! Ja właśnie dlatego trochę się boję kupować materiały na allegro, bo o ile właśnie polar to polar raczej i ciężko chyba spodziewać się tutaj niespodzianki, to już z większością materiałów może być różnie...
    Biegnę się zapisać na candy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio mam pecha, drugi raz już trafiło mi się nie do końca to co bym chciała. To wina kiepskich zdjęć i jeszcze gorszych opisów materiałów, niestety.

      Usuń
  5. super pościel:)
    a zakupy widać, że udane:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna ta szkrabia pościel :)

    żakard, ktory nie jest taki jak oczekiwałaś, "przykryłabym" koronką, lub matową organzą...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł z koronką rozważę na pewno, nie wpadłabym na to, ale rzeczywiście mogłoby to wyglądać dobrze. dziękuję :)

      Usuń