niedziela, 25 sierpnia 2013

Poszewki dla Panny K. :)

12

Panna K. to moja bliska koleżanka, z którą kiedyś miałam przyjemność tak jakby pracować :) Od tamtej pory staramy się widywać jak tylko czas nam pozwala. Mój Synek Ciocię uwielbia :) Dowód? Dziś usnął jej na kolanach :D

Panna K. jakiś czas temu poprosiła mnie o uszycie poszewek z zalegających u niej materiałów/obrusów.
A więc o to efekt:
 Powyżej strona A, poniżej strona B.
 
 
 Poniżej trzecia z rzeczonych poszewek, inspirowana kopertą listową :)
 
 Guzik jako ozdoba, pod nim ukryty jest zwykły rzep :)
Poszewki dziś trafiły do właścicielki, dzięki czemu mogę je tutaj swobodnie pokazać. Oczywiście za jej zgodzą i z dedykacją dla Niej ;)

Ps. Pamiętacie o CANDY?!

Pozdrawiam, P.

12 komentarzy:

  1. Ale mi się miło zrobiło:) Dziękuję:*
    Hehe Mały poszalał i zasnął...
    Poszewki świetne. Jeszcze raz dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszewki to fajna rzecz i miła do szycia :-) Ale ta kopertówka jest super! bardzo oryginalna :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) miałam wolną rękę w kwestii fasonu, więc wena poszła w ruch :)

      Usuń
  3. świetne połączenie tkanin i wzorów :) ciekawa i niespotykana jest poszewka w stylu kopertowym
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne- szczególnie ta ostatnia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne! Materiał, ten we wzory, bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) to chyba z ikei, ale służył jako obrus dłuższy czas :)

      Usuń
  6. Marzę o salonie z takimi poduszkami, co to każda inna, ale jednak do kompletu. A na jakim ustawieniu położenia igły wszywasz kryte zamki? (spytałam o to też u siebie...)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny materiał ale w ikea takiego dawno nie widziałam albo zaćma na oczach jakaś mi się pojawiła :D

    OdpowiedzUsuń