poniedziałek, 9 września 2013

Biała zjawa jak biały koszmar.

8

Po raz kolejny porwałam się na elastyczną dzianinę jak z motyką na słońce. I po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że nie lubię szyć elastycznych tkanin. Moja domowa maszyna ich nie ogarnia.

Fason prosty, taki t-shirt'owy :) żadnych zaszewek, prościej się nie da. Aby jednak nie było tak prosto w swej formie dorzuciłam cekiny na ramionach, naszywałam je ręcznie. Mozolna robota. Obawiam się, że nie przetrzymają 1. prania. Ale będę się tym martwić później.
Sen z powiem spędzał mi dekolt, nie miałam pojęcia jak go wykończyć. Lamówka ze skosu...odszycie.... materiał jest koszmarny w szyciu i każda opcja wydawała się marna. Więc żeby sobie życie ułatwić, wymyśliłam szew rolujący.
Dzięki Loli wiedziałam jak go zrobić. 
Stwierdziłam jednak, że fajnie jak będzie tenże dekolt falował, np. jak te rękawki, które zrobiłam tutaj. A więc w ruch poszła złota nić pasująca do cekinów i gęsty ścieg zygzak. Nie podwijałam dekoltu jak radziła Lola, a od razu obszyłam zygzakiem. Wyszło jak na zdjęciach. Mnie się podoba :)




 

Poza tym po raz kolejny zmieniłam wygląd bloga. Poprzedni był jednak zdecydowanie za ciemny. Sama nie wiem czy obecny odpowiada mi w 100%, ale kto nie ryzykuje ten nie ma :) Trzeba próbować różnych rozwiązań.

Pozdrawiam, P.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wyszło wykończenie dekoltu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dekolt bardzo mi się podoba :) Oryginalna bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to podziwiam za cierpliwość w przyszywaniu cekinów! wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyszywało się szybciej, niż można by przypuszczać :)

      Usuń
  4. Bluzeczka bardzo ładna, dekolt plus cekiny ciekawe :-) Szycie dzianin na zwykłej stębnówce jest bardzo stresujące - znam to dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) i masz rację, stres mega, a raczej zwykły wnerw :)

      Usuń
  5. wyróżniłam Twój blog w Liebster Award, zapraszam :) igabelaszyje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy sposób wykończenia, będę musiała wypróbować, mam akurat koronkową dzianinę tanio zdobytą:)

    OdpowiedzUsuń