czwartek, 5 września 2013

Kolejne męskie portki

7

Tym razem wersja długa. Materiał len w kolorze oliwkowym ciemnym, bardzo ziemisty kolor. Fason ten sam co poprzednio. Na tyłku kieszenie wpuszczane z wypustkami + rygielki na guziki. Oj namęczyłam się trochę przy nich... poza tym brakło mi materiału na spodnią część paska, dlatego odszyłam go bawełną, z której szyłam szorty. Jak Mąż założy i tak tego nie widać :) A radzić sobie jakoś trzeba. Nic innego pasującego kolorem kompletnie nie miałam.
 
 
 
 
A tak poza tym stwierdzam, że faceci to PIERDOŁY. I to takie mega upierdliwe! W połowie szycia, mając zszyte nogawki, Ślubny rzeczone portki przymierzył. Wszystko pasowało, leżało jak trzeba. Fason jaki jest każdy widzi. Na moje pytanie:
- pasuje Ci tak jak jest? Coś zmienić?
Odpowiedź:
- jest OK.
No to ok, szyję dalej.
Spodnie gotowe i co się okazuje? Że mogłyby jednak być węższe nogawki... i w pasie lekko.
No żesz Ty "*%$^(&^% "!
Myślałam, że Go uduszę! Same wiecie, że niewiele da się zrobić, gdy spodnie gotowe... najgorzej, że kieszenie gotowe.... w momencie kulminacyjnym mojego wnerwu, chciałam mu gumki w pasie wszyć jak dziecku!
Ale się opamiętałam... wszyłam lekko w tyłku mocniej i ciut ciut nogawki, ehhh z tymi chłopami. Jak się uprze, to trza będzie całe pruć.... a nie znoszę tego.
W najbliższym czasie przeszła mi chęć na szycie czegokolwiek dla mojej męskiej połowy.

Pozdrawiam, P.

7 komentarzy:

  1. Spodnie cudo -podziwiam! :-) Na prucie całych nigdy bym się nie zdobyła... jeśli coś nie pasuje zawsze kombinuję tak jak to Ty opisujesz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nigdy bym nie pruła...nie mam cierpliwości tyle, wolę uszyć od nowa niż coś pruć i przerabiać.

      Usuń
  2. Fajne spodnie :) a gderaniem męża się nie przejmuj oni po prostu już tacy są ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają cudnie, a i z tym niebieskim paskiem dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie super, no i tak to już jest z tymi chłopami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam napisać, że może też się porwę na męskie spodnie, ale w sumie po przeczytaniu końca chęć mi przeszła :D Spodnie bardzo ładne, ten niebieski bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe spróbuj :) może to tylko mój taki marudny, a twój będzie zadowolony i nosił Cię pod niebiosa :)

      Usuń