środa, 25 września 2013

Pramo 1978rok na sprzedaż

3

Parę dni temu kupiłam na allegro miesięcznik Pramo z 1978roku - 12 pełnych numerów z arkuszami wykrojów oraz pierwsze 2 numery z 1979 również z wykrojami.
Nie jest to jednak to czego szukałam.
Dlatego chciałabym odsprzedać komuś, komu się bardziej przydadzą.
Poniżej kilka zdjęć zawartości.
Sprzedaję za tyle, za ile kupiłam: 30zł + koszty wysyłki.
Całość zbindowana, bardzo porządnie i solidnie, wytrzyma kolejne 30 lat :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Będę wdzięczna za udostępnienie tej informacji, może znajdzie się ktoś chętny.
Kto by chciał kupić, proszę o wiadomość na maila yupiorka@gmail.com

Pozdrawiam, P.

3 komentarze:

  1. Fajne niektóre modele, ale bardzo specyficzny styl. Zielona sukienka na 4 zdjęciu od góry - czad!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się ledwo może 2-3 modele podobają na całość... dlatego nie opłaca mi się tego trzymać. Wolę puścić dalej w obieg.

      Usuń
  2. te płaszcze są cudne, ale miejsca to ja nie mam... na nic!

    OdpowiedzUsuń