niedziela, 1 września 2013

WYNIKI CANDY :)

20

I nadszedł czas na wyniki rozdawajki, która zakończyła się z dniem wczorajszym.
Jest mi niezmiernie miło, że tyle osób zechciało wziąć w niej udział. Jak również zostać obserwatorami mojego bloga.
Liczę, że zostaniecie tu na dłużej i nie uciekniecie zaraz po tym poście ;)

Po pięciokrotnym przeliczeniu komentarzy, odjęciu tych zdublowanych oraz moich odpowiedzi, wyszło jak następuje:  w losowaniu wzięło udział 50 osób. (WOW!)
Z natury ufną osobą nie jestem, jednak tym razem postanowiłam zawierzyć wszystkim na słowo, że warunki spełniły i nie sprawdziłam nikogo ;)
Zwycięzcę wylosowałam za pomocą internetowego generatora liczb losowych.
Osobą, która dała komentarz 40. jest Aleksandra Sz. 
Aleksandro, proszę, wyślij mi swój adres na yupiorka@gmail.com na jaki chcesz, by przesłać Ci nagrodę :)
Gratuluję!!!

Ściskam Was wszystkich bardzo mocno !

Pozdrawiam, P.

20 komentarzy:

  1. gratuluję i dziękuję za zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla szczęsciary!!!
    A tak prawie blisko było :)
    Dziękuje za zabawę :) No i jasne że zostaję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Tyle fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Olka! garatuluję serdecznie :-) Dziękuję za zabawę (szkoda, że nie wygrałam ;D) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zwyciezczyni, a Tobie dziekuje za super zabawe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za zabawę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za zabawę i gratuluję Aleksandrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje CUDOWNEJ wygranej!! Pozazdroszczę, ale i życzę dużo pomysłów szczęściarze na wykorzystanie wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję ;) bardzo się cieszę z wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń