poniedziałek, 16 września 2013

Wyróżnienie Liebster Blog Award

4

Tego jeszcze nie było! Dostałam wyróżnienie!


Cały czas w szoku jestem, bo to moje pierwsze ;) Dziękuję Igabela :)
Obowiązuje zasada łańcuszka:
- muszę odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która mnie nominowała;
- nominować kolejne 11 osób;
- zadać im 11 pytań.

Moje odpowiedzi:
1) Dlaczego piszesz bloga?
Z potrzeby posiadania czegoś mojego, aby wrócić do psychicznej równowagi po porodzie i urlopie macierzyńskim.

2) Ciuchy od jakiego projektanta podobają Ci się najbardziej?
Chanel, Dior,

3) Twoje ulubione słodycze?
Wszystkie bez wyjątku, jestem uzależniona od słodkości....niestety.

4) W jakich czasach chciałabyś żyć?
Jest mi dobrze tu gdzie jestem.

5) W jakim kraju chciałabyś mieszkać?
W Niemczech lub USA.

6) Twoja ulubiona książka?
Saga "Zmierzch", "Samotność w sieci", "Historyk"

7) Twoja ulubiona fikcyjna postać?
Spiderman

8) Jaką rzecz chciałabyś posiadać?
Torebkę Chanel, buty Labotin

9) Jeśli wygrałabyś 2 miliony złotych na co byś je przeznaczyła?
Kupiłabym dom i masę materiałów do szycia :)

10) Jakiej muzyki nie lubisz?
Techno

11) Szpilki czy trampki?
Szpilki :)

Moje nominacje:
1) A cup of heaven
2) Blue Butterfly
3) Pracownia Ino Ino
4) Agea Happiness
5) Kamelperd
6) Kasia Kasprzycka Szyju Szyju
7) Kobieta szyje, pruje, żyje...
8) Love & passion
9) Materialnie
10) Manitowisko
11) Papier - tkanina

Żeby Wam nie utrudniać, pytania te same, na które ja odpowiedziałam ;) choć fakt - ja się akurat nie wysiliłam ;)

Pozdrawiam, P.

4 komentarze: