czwartek, 24 października 2013

Czas na zmiany

2

Moi drodzy, jak zauważyliście - zmieniłam nazwę bloga. Od jakiegoś czasu taki pomysł chodził mi po głowie. Jest to związane z coraz większą ilością zamówień różnej maści, które do mnie spływają.
W związku z tym, nadszedł również czas, by założyć fanpage na Facebooku :)




Będzie mi niezmiernie miło, jeśli polubicie mnie na Facebooku i będzie śledzić również tam, co u mnie słychać. Na pewno tamtejsze wpisy będą się pojawiać częściej niż tutaj ;) 

Jak do mnie trafić na FB? 
Wystarczy kliknąć w ikonkę LIKE z prawej strony bloga! 

Z tej okazji chodzi mi po głowie pomysł na jakiś konkurs ;)
Póki co zbieram pomysły, co byście chcieli dostać?
Wszystkie pomysły wezmę pod uwagę ;) 

Pozdrawiam Was serdecznie, P.

2 komentarze:

  1. Wspaniale ze blog się rozwija i wszystko idzie w jak najlepszym kierunku! Dołączam do obserwatorów na FB i życzę owocnej pracy! Co do konkursu i nagrody, to wiem po sobie, że lubię dostawać rzeczy z których sama mogę coś wymodzić, ale i piękne twory blogerek, więc naprawdę chyba ciężko jednoznacznie okreslić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam na skromne, aczkolwiek obiecane candy: http://szyciekoty.blogspot.com/2014/01/candy-z-kotem-u-koty.html

    OdpowiedzUsuń