środa, 9 października 2013

Dresowa kamizelka Raaaarrr :P

14

Nakręciłam się na szycie dla Synka. 
Po udanych spodenkach, które mnie osobiście podobają się bardzo, postanowiłam uszyć do kompletu kamizelkę. 
Dzianina dresowa, z której powstał rzeczony komplet jest dosyć gruba, mięsista w środku, przyjemnie ciepła. Przez swoją grubość, mało elastyczna...to chyba jedyny minus. Jednak bardzo przyjemnie się to szyje :)

Kamizelka powstała w oparciu o wykrój 141 z burdy 10/2013. Rozmiar pomniejszony, gdyż mój Mały nosi teraz 86,a w burdzie najmniejszy to 110.

Kaptur odszyłam od środka cienką dresówką, którą kupiłam jakiś czas temu. Wykończenie kieszeni tym samym ściągaczem, który został wykorzystany w czapce i spodenkach TUTAJ. Tego ściągacza użyłam również do zrobienia trójkątów na kształt dinozaura... mamy więc DinoKamizelkę :D

Jestem z tej kamizelki naprawdę dumna :D i bardzo mi się podoba jak wyszła :D














 Pozdrawiam, P.

14 komentarzy:

  1. Masz z czego być dumna, bo super ci wyszło! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że się podoba, bo jestem cały czas nią podjarana na maksa! :D

      Usuń
  2. Jak mi się marzy żeby mojej młodej uszyć bluzę z kapturem...:) Te łuski na nim odstraszą niejednego wroga;)) W sumie to nawet na kurtkę możnaby coś takiego założyć, żeby nie chować:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze kaptury wyciągam Młodemu na wierzch, bo sama nie lubię jak mnie uwierają pod kurtką :( dlatego nie przepadam za kapturami bo uwerają :) ale ta kamizelka prosiła się o kaptur aż, a z łuskami będzie grubaśnie :D

      Usuń
  3. Yeey! Świetna ta dinokamizelka! Super są te kolce(?) na kapturze. Dzieci tak wesoło wyglądają w takich ciuszkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozkręcasz się :-) świetna kamizelka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) nakręciłam się na ciuszki dla niego :)

      Usuń
  5. Bardzo fajna ta kamizelka, gdybym miała synka tez bym mu taką pewnie sprawiła. Dinuś ,świetny pomysł. Dziękuje za zwrócenie uwagi, muszę się przyznać że z pisownia mam bardzo na bakier.Nie udało mi sie tego nauczyć, choć nawet paskiem dostawałam, i próbowałam całe grono książek szkolnych przeczytać, bo niby miało mi pomóc. Jak by to ktos zboku powiedział, durna Baba :( Sprawdzałam w słowniku jak sie pisze przed publikacją ale jak widzisz i tak nic z tego nie wyszło. Jeszcze raz dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się irokez. Nadaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się irokez. Nadaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń