piątek, 24 stycznia 2014

Kocyko-Śpiwór 2w1

2

Zanim zacznę się tłumaczyć, dlaczego znów mnie nie było długo na blogu, pokażę Wam śpiwór, który uszyłam na zamówienie. A w zasadzie kocyko-spiwór :) takie 2w1
Śpiwór ma wymiary 120cm x 80cm (+/- 2cm).
Wierzch śpiwora z bawełny 100% w modne obecnie sowy (z tej samej bawełny uszyłam duży koc dla mojego Synka, pokazywałam go TUTAJ ).
Spód to polar w kolorze budyniu waniliowego (pycha!), wypełnienie owata 1cm. Z boku rozpinany na zamek pościelowy, dzięki czemu ten śpiwór po rozpięciu całej długości rozkłada się na duży koc o wymiarach 120x160 cm. Do kompletu płaska poduszka (wypełnienie owatą) z poszewką również w sowy :) poszewka dodatkowo ozdobiona krajkami w dziecięce wzory.








Zdjęcia zrobiła moja koleżanka, która jest fotografem, do spółki ze swoim mężem. Dziękuję Ewciu :*

Ewa wraz z Mężem zajmują się fotografią zawodowo i robią m.in. sesje ciążowe i rodzinne, serdecznie polecam ich usługi. Można Ich znaleźć TUTAJ  a profil na FB TUTAJ

Od razu widać, że zdjęcia nie wyszły spod moich rąk, prawda ? ;)

Poza tym praca wre, zaczęłam prowadzić warsztaty z szycia, tyle jest chętnych, by się czegoś nauczyć :) zamówienia spływają, i znów chore dziecko w domu, po raz kolejny oskrzela...

Mam nadzieję, że zaglądacie na mój profil na FB? Tam częściej widać, co u mnie słychać :)
Kto jeszcze nie trafił, zapraszam
Pozdrawiam, P.

2 komentarze:

  1. uwielbiam sówki:) śliczny śpiworek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny! Do przedszkola w sam raz ;))) // DKA

    OdpowiedzUsuń