czwartek, 13 lutego 2014

Dzianinowa bluzka

11

Tę dzianinę pokochałam miłością od pierwszego wejrzenia. Długo chodziłam koło niej w sklepie, cena 35zł/mb jednak skutecznie mnie odstręczała...do momentu, gdy robiąc inne sprawunki, dojrzałam ostatni kupon 1,5m w cenie 1m! To był znak- czekała na mnie! Musiałam ją kupić :) 
Dzianina mieni się kolorami, zdjęcie z bliska pokazuje, z jakich nitek jest dziana. Z daleka moim zdaniem mieni się jak koraliki w kolorze benzyny.
Bluzka uszyta ze sprawdzonego już przeze mnie wykroju z Burdy 09/2012 model 130.

Skróciłam dół i rękawy, by nie musieć ich marszczyć. Dekolt zostawiony bez zmian i jest to jedyna ozdoba tej bluzki, gdzie cały efekt robi materiał.













Bluzkę uszyłam na moim nowym overlocku Singera, zakupionym w Lidlu :D

Oj weny na więcej słów nie mam, liczę, że bluzka sama się obroni. Co myślicie?

Pozdrawiam, P.

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wiem, dlatego się w niej zakochałam ;)

      Usuń
  2. Super! Ta dzianina idealnie się nadaje do takich krojów a szczególnie dekoltów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, świetnie się układa :)

      Usuń
  3. Super jest ta tkanina, jakoś w moich sklepach są tylko gładkie, mam ich powoli dość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny materiał - kupiłabym nawet za pierwszą cenę ;) No i uszyłabym oczywiście też ten model, mimo, że mam już 2 sztuki wg tego wykroju ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już druga bluzka moja z tego wykroju, i na pewno wykorzystam go jeszcze nie raz, bo jest świetny, łatwy w uszyciu i dobrze się układa. wyjątkowo dobry wyszedł Burdzie :D a co do materiału - skąpstwo jednak przeze mnie przemówiło, co zresztą okazało się w tym przypadku dobrą rzeczą, bo rzeczywiście oszczędziłam i dostała 0,5m w bonusie :) mam gotową bluzkę i materiału dość, by jeszcze go gdzieś wykorzystać :)

      Usuń
  5. O, całkiem fajny ten materiał! PS, znalazłam Cię na Wrocław szyje! Pozdrowienia od wrocławianki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam również! Zapraszam częściej, a skoro jesteś w grupie, to koniecznie wpadaj na któreś spotkanie szyciowe :)

      Usuń