piątek, 21 lutego 2014

Kocyko-kołdra w zestawie

4

Zostałam ostatnio poproszona o uszycie kocyko-kołderki z minky oraz bawełny w sowy. Kocyko-kołderka ma wyjmowany wkład - kołdrę, dzięki czemu poszwę można spokojnie wrzucić do pralki. Poza tym poszwę, która jest dwustronna i cieplutka dzięki minky, można używać samodzielnie jako koc w okresie wiosenno-letnim. Koc jest zapinany na zamek, by wyjęcie kołdry trwało chwilkę :)

Zestaw składa się z tegoż kocyka oraz bawełnianej poszewki na poduszkę o wymiarach 40x55cm oraz mini kocyka 40x55cm uszytego również z minky i bawełny. Mini kocyk ma sporo metek do ciumkania i ma służyć do przytulania i miętoszenia. Jest na nim również aplikacja "Roczek Szymka", gdyż całość jest prezentem od Rodziców dla Synka Szymka, który wczoraj obchodził swoje 1. urodziny :)))

Och, zapomniałam wspomnieć, że duży koc i kołdra mają wymiary 100x150cm dzięki czemu posłużą długo i Mały zaraz z nich nie wyrośnie.









 A tutaj już sam Szymuś śpiący w nowej pościeli. Zdjęcie dostałam od jego Mamy p. Joanny. 
P. Joasiu bardzo dziękuję jeszcze raz za to zdjęcie - wzrusza mnie ono nieustannie :)


Właśnie dlatego kocham to co robię :) dostaję takie fotki i serce rośnie :DDDDD 

PS. Oczywiście zdjęcie zamieszczone za zgodą p. Joanny :)

Pozdrawiam, P.

4 komentarze:

  1. Ale piękna pościel i ten kocyk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Maluszek ma piękne sny w takiej pościeli:)
    Patrycjo, ja często do Ciebie zaglądam, dużo się u Ciebie dzieje, przyznałam Ci wyróżnienie Libster Blog. Zapraszam do mnie po odbiór:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :**** już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń