piątek, 14 lutego 2014

KONKURS

15

Pracownia Marcelito ogłasza KONKURS!!!!

Dziś dostałam olśnienia. Konkurs! Przecież:
a) dziś Walentynki
b) jakiś miesiąc temu była 1. rocznica bloga, o której całkiem zapomniałam ;)
c) za 2 tygodnie mam urodziny,
d) obiecałam konkurs z okazji założenia fanpejdża.

A więc (wiem, wiem...zdania nie zaczyna się od "a więc...") ...
Zatem zasiadłam szybko do maszyny, póki olśnienie i wena mnie trzymały. Powstały dwa dresowe kominy. Każdy dwukolorowy. Uszyte są z dzianiny dresowej drapanej o gramaturze 280. Są cieplutkie i bardzo przyjemne.

W konkursie bierze udział jeden z nich. Osoba, która wygra - wybierze sobie zestaw kolorystyczny. Albo turkusowo-grafitowy albo turkusowo-melanżowy. 

Pasuje taka nagroda? Oby, bo innej nie ma ;)

a

Warunki uczestnictwa w konkursie:
a) każdy kto ma konto na gmailu POWINIEN zostać publicznym obserwatorem bloga
b) gdy już będziesz obserwatorem bloga, zostaw komentarz pod tym postem, że chcesz wziąć udział w zabawie, daj namiar na swój blog lub podaj maila
c) osoby prowadzące blog proszę o zamieszczenie powyższego zdjęcia z info o konkursie na tymże blogu (podaj adres bloga wtedy koniecznie w komentarzu)
d) kto nie posiada takiego konto, ale ma za to konto na FB - POWINIEN polubić fanpejdż Pracowni Marcelito TUTAJ oraz udostępnić informację o konkursie na swojej tablicy

A kto prowadzi bloga i do tego ma jeszcze konto na FB - spełniając podwójne warunki, ma podwójną szansę na wygraną!

Hmmm chyba trochę namieszałam tymi warunkami...natłok myśli ;) 
W każdym razie chodzi o to,że udostępniacie info o losowaniu gdzie tylko się da :) i zostawiacie komentarz gdzie to info daliście :) brzmi prościej? 

Konkurs trwa do dnia moich urodzin 27 lutego.

Zwycięzcę podam następnego dnia.
Wylosuję Go za pomocą internetowego generatora liczb. 







Zapraszam do zabawy ;)

Pozdrawiam, p.

15 komentarzy:

  1. To ja pierwsza! :)Bloga obserwują od dawna i fan page też :D Mój blog to namaszynie.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaa tez chcee! Marzy mi sie piekny melanżowo fuksjowy komin od dawnaa! Na fb rozgłoszone.Bloga niestety nie posiadam ;p kingaojrzynska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja druga! Bloga obserwuję. Sama również prowadzę bloga i banerek już wstawiłam. :) Na Facebook'u polubiłam, udostępniłam. Już nie mogę się doczekać wyników.
    Mój blog: http://rudy.krzyzykowy.swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no to zrobione :)
    asikowy.blogspot.com - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Adekwatnie do święta... zakochałam się w tym kominie :-) na moim FB już jest, na moim blogu również :-) http://szalkownia-art.blogspot.com/
    Przesyłam Walentynkowe buziaczki :-) i czekam na wyniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko było, przebrnąć przez instrukcję, ale chyba się udało :D Wysiłek wart prezentu dla lepszej połowy :) gholwek@gmail.com (na fejsie też poszło)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, chyba trochę namieszałam w instrukcji ;) ważne, że się udało :) pozdrawiam

      Usuń
  7. Obserwuję od dawna. Nie mogłam się powstrzymać staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kominki są zajefajne :D Widziałam na żywca i macałam :D dlatego też ustawiam się w kolejce :)
    http://bogaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja też , poszło na fb :) katarzyna.geb@wp.pl pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też stoję w kolejce. Dałam znać na blogu www.prostolinijnosc.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ZGŁASZAM SIĘ
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Szycie to dla mnie czarna magia :)
    z przyjemnością ustawiam się w kolejce!
    http://skoknaszafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Joanna Kociołek25 lutego 2014 22:25

    Piękny i ciepły komin w sam raz dla takiego zmarzlucha jak ja :)
    joanna.tech.dent@gmail.com i poszło na FB :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobione :) Polubione i udostępnione na Facebooku ;) A oto mój link do strony na fb: https://www.facebook.com/kaja.rosinska.3 Pozdrawiam serdecznie i już nie mogę doczekać się wyników :)

    OdpowiedzUsuń