poniedziałek, 17 lutego 2014

Recykling katany dżinsowej

18

Dawno po głowie chodził mi ten recykling. Katana, którą poddałam odnowie ma X lat. Zachodziłam w głowę, czy moja Mama jej nie wyrzuciła z jakimiś starymi szmatami...ale nie! Jest! 
Jak pomyślę, że sama kiedyś powiedziałam Mamie, że może się jej pozbyć, bo na pewno nie będę w niej już chodzić....ileś lat w szafie czekała na swoje nowe drugie życie.

Katana w stanie wyjściowym - jak widać MASAKRA. Nie ten kolor i w ogóle wszystko!
 Odcięłam rękawy.


 Zakupiłam świetną ekoskórkę tzw. bąbelkową.
Stare rękawy rozcięłam na szwie i używając ich jako szablonu - wycięłam nowe rękawy ze skórki oraz z czarnej wiskozowej podszewki.

Samą katanę bez rękawów potraktowałam butelką ACE, oczywiście potem wyprałam i dobrze wywietrzyłam ;)
Efekt końcowy:


 Ponieważ rękawy odszyłam podszewką, by łatwo wkładało się ręce, musiałam jakoś wykończyć szwy. Postanowiłam użyć złotej lamówki :)







Jestem bardzo zadowolona z uzyskanego efektu, mam nadzieję, że podzielicie mój entuzjazm.

Pozdrawiam, P.

18 komentarzy:

  1. no no!! rewelacja!! Wspaniały efekt końcowy, świetnie dobrane kolory materiały i w ogóle wspaniały pomysł miałaś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Ach! Ile miłych słów ;) dzięki ;*

      Usuń
  2. Toż to zupełnie nowa kurtałka! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Osz kurde! Ale super przeróbka! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mój pierwszy recykling i na pewno nie ostatni ;)

      Usuń
  4. Ale czad! Rewelacja! Teraz wygląda o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pati, bossska wyszła ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja, niczym nie zachwycała a rękawy byłu najgorsze a teraz jest orginalna i jedyna, podzielam Twój entuzjazm ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, była paskudna wręcz. Aż dziw bierze, że ją kiedyś kupiłam ;) jak widać, gusta się zmieniają :)

      Usuń
  7. Choć ostatnio mam przesyt skórzanych elementów odzieży, to Twoja kurtka mi się podoba, jest zupełnie niebanalna, taki powiew świeżości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że zaskoczyłam :) o to mi chodzi, by inspirować :)

      Usuń
  8. O ja! Ale wielka metamorfoza! Super pomysł, z tymi rękawami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Naprawdę rewelacyjna przeróbka! Bomba! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. jej świetny pomysł i wykonanie:) normalnie zaraz skocze przeszperać czeluście mojej szafy:) dzieki za natchnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. What's up, just wanted to mention, I loved this post.
    It was inspiring. Keep on posting!

    My blog :: Best Survival Knife

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo to się nazywa drugie życie, jest rewelacyjna, uwielbiam takie skośne zamki. Jedyna w swoim rodzaju, jak to dobrze czasami zachowac stare szmatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pati - cos wspaniałego!!! mam tyle ciuchów, ktore czekaja na TAKIE metamorfozy! !! Czy byłabyś zainteresowana workiem ciuchów do oryginalnych przeróbek? Pozdr //DKA

    OdpowiedzUsuń