sobota, 8 marca 2014

Dresiki Chłopięce

3

Dres dalej króluje również u mnie. Ostatnio króluje również u mnie zasada: szewc bez butów chodzi. Nie mam czasu na szycie dla samej siebie. Ale Synuś nie może być przez to poszkodowany.
Mając spore zapasy dresówki w kolorze turkusowym (o gramaturze 280g, 96% bawełny i 4% elastanu) i resztki w kolorze jasnego melanżu - uszyłam Młodemu dres w połączeniu tych dwóch kolorów.

Spodnie mojego pomysłu, tzw. pumpy z obniżonym stanem. Bluza model 623 z burdy dla dzieci nr 01/2013. Całość w rozmiarze 92/98. Kaptur jest wykończony bawełną Kaufmanna w pojazdy.












Kolejny dres jest uszyty na imprezę w żłobku pod tytułem: dzień kropek i piegów :) Znaleźć gotowy ciuch dla chłopca w groszki to misja niewykonalna. Po kilku dniach główkowania wymyśliłam!
Spodnie - ten sam wzór pumpów z doszytymi kieszeniami w kropki. Do kompletu kamizelka wg modelu 601 z burdy dla dzieci 01/2013. Naszyłam na nią dyndający krawat w groszki i wykończyłam odszycia rękawów. Pomysł z krawatem zaczerpnęłam z TEGO postu u Uli z bloga U Are Fab.


















Pozdrawiam, P.


3 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu dla dresików. Ja póki co kolekcjonuję dresówki i boję się je popsuć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne. Zglosze sie po dresy dla młodego!!! Poszukuje rozmiar miedzy 98 / 104 // DKA

    OdpowiedzUsuń