poniedziałek, 24 marca 2014

Kardigan oversize

12

Kardigan to model 107 z Burdy 11/2013. Uszyłam go z drapanej dresówki w kolorze grafitowym, 290g z elastanem.
Jedyną zmianą, jaką wprowadziłam, to dodałam szlufki i pasek, żeby nadać jakikolwiek kształt workowi. Bo właśnie tym jest ten kardigan - to mega duży worek :D Ale właśnie tego chciałam, szyjąc ten model. Podoba mi się bardzo. Trochę jak szlafrok, ciepły i szeroki. Mam zamiar nosić go do dzinsów i strojów całkowicie niezobowiązujących. 
Co Wy myślicie o tym swetrze?

 Poza tym, na zdjęciach po raz kolejny, widać mój ulubiony naszyjnik z By Dziubeka :) wisi na manekinie, zawsze pod ręką do założenia :)










 Szlufki zrobione trochę przekornie z tasiemki w muchomorki. Potrzebowałam szlufki a kompletnie nie chciało mi się robić z dresówki. Więc są takie wesołe :D

Pozdrawiam, P.

12 komentarzy:

  1. Wygląda super i na mega wygodny! Mam na ten model pomysł, ale na trochę później i nie z dresówki, tylko cieńszej dzianiny :) ale na pewno uszyję na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zmniejsz sporo wykroj bo się utopisz w nim ;)

      Usuń
  2. jest boski!!! pozyczysz ten wykrój ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny no i z raglanem, a takie rękawy bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się żakiet z dzianiny w takim kolorze;) Bardzo rozciągliwe toto Twoje jest? Bo szukam materiału idealnego. Wiem, że przez internet łatwo nie będzie, ale warto spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dresówka elastanu ma bardzo mało i ledwo ledwo się naciąga.

      Usuń
  5. Ależ fajny i uniwersalny kardigan!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wykonanie bardzo dokładne, ale niestety czułabym się w tym kardiganie dokładnie tak jak napisałaś, czyli jak w szlafroku. Muszę sobie uszyć coś podobnego, właśnie do niezobowiązujących strojów, ale już wiem, że na pewno nie wykorzystam tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Fason jest przytłaczający. Ale dla mnie pasuje akurat na spacer z psem, na zakupy w biedronce lub gdy jadę po dziecko do żłobka. Do teatru go przecież nie założę ;)

      Usuń
  7. To znowu ja (DKA - pisząc z tel nie umiem sie inaczej podpisać). Wdzianko boooskie!!! 100% moj klimat :). Uwielbiam takie kimonowe wzory (na co dzień idealne i do mojej pracy bardzo by sie sprawdziło! ). Mam jeszcze chyba taki płaszcz z polaru o podobnym wzorze (mial b. ciekawy kolor -brunatny brąz po jednej str, jaśniejszy braz po 2giej str). Z dużymi kwadratowymi kieszeniami. Jeju ile ciuchów takich fajnych wtciepalam do kosza, bo nie umialam ich naprawić, zmodyfikowac, przerobić.... Będę się zgłaszać po widzianko na 38 roz. I z innymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi wpadaj kiedy chcesz :)))) będziemy kombinować ;)

      Usuń