niedziela, 9 marca 2014

Wyróżnienie

0

Całkiem niedawno otrzymałam piękne wyróżnienie od Pawanny :)

Pytania na które miałam odpowiedzieć:
1. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Uwielbiam wszystkie kolory i w zasadzie w każdym czuję się dobrze. Na szczęście mam też taki typ urody, że prawie we wszystkich kolorach jest mi do twarzy :)

2. Jakie tematy książek najbardziej Cię interesują?
Uwielbiam kryminały :)

3. Twoja największa pasja?
Szycie.

4. Czy lubisz jeździć rowerem?
Tak, bardzo. W tym roku będę jeździć ze swoim prawie 2-letnim Synkiem.

5. Co najbardziej kochasz w otaczającej Cię przyrodzie?
Kolory i zapachy.

6. Czy wybrałabyś/ wybrałbyś się na daleką, zagraniczną wyprawę z plecakiem, czy wolisz wysoki standard?
Wolę standard i wygodę. Bierze się to również z faktu, że mam małe dziecko, więc muszę zadbać o jego wygodę i bezpieczeństwo.

7. Jakie kwiaty lubisz najbardziej?
Tulipany, goździki i orchidee.

8. Czy boisz się pająków?
Nie znoszę wszelkiego robactwa, brzydzę się.

9. Twój ulubiony film?
Dirty dancing :)

10. Czego nie lubisz najbardziej?
Stresu.

W tym miejscu powinnam wytypować swoje 10 blogów i zadać im swoje 10 pytań. Jednak tego nie zrobię. Jest tyle blogów, które obserwuję i które lubię, że wytypowanie zaledwie 10 byłoby nie fair w stosunku do pozostałych. 

Serdecznie dziękuję Pawannie za wyróżnienie, jest ono dla mnie bardzo miłe, bo świadczy o tym, że mój blog się podoba. A to naprawdę cieszy :) 

Pozdrawiam Was ciepło w ten piękny wiosenny dzień :*
P.

0 komentarze:

Prześlij komentarz