poniedziałek, 12 maja 2014

Bluzka kopertowa mod. 115 Burda 04/2014

12

Bluzkę kopertową  model 115 z Burdy 04/2014 zna już sporo osób. Pojawiła się ona na wielu blogach, m.in. u Oli :)
Również pokusiłam się o ten wykrój. Oczywiście przedłużyłam go o 10cm. Rękawy zaś skróciłam o kilka centymetrów, gdyż miałam jedynie 1,2m tkaniny. Dzięki temu zużyłam wszystko.
Bluzkę uszyłam z satyny bawełnianej, w której się zakochałam, gdy ją zobaczyłam. Ten wzór. Te kolory. Wiosna! :D Cena mała nie była - 55zł/mb. Ale raz na jakiś czas można zaszaleć ;)


 Na plecach wszyłam zamek. Zrobiłam to całkowicie bezmyślnie, bo tak radziła Burda. Okazuje się, że jest on całkowicie niepotrzebny. Bluzkę można z łatwością założyć przez głowę.



Bluzka - JA :)
Foto: Łukasz Sulka oraz Ewa Sulka 

Pozdrawiam, P.

 

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyszła,chyba ja tez wypróbuję ten model!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Szyje się wyjątkowo szybko, żadnych poprawek. I jest bardzo wygodna.

      Usuń
  2. Super! Ja się zabieram do tego modelu od dawna, wydaje mi się, że będzie super leżeć, chyba zainspirowana spróbuję zrobić tą bluzkę z Twojej szarej dresówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko,ze się nie podpisalas bo nie wiem kto pisze :)))) ale fajnie,że inspiruję:D do zobaczenia przy kolejnym zamówieniu ;)

      Usuń
  3. Tkanina jest naprawdę piękna! :-) Model też mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się czaiłam na ten model, ale jeeeju, nie mam kiedy! Chociaż jest fenomenalny <3 Pięknie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten model jest naprawdę udany, polecam go. I super szybko sie szyje. Mi z krojeniem zajęło to 1,5h :)

      Usuń
  5. Superowa :) I śliczny materiał, potwierdzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W materiale zakochalam sie od 1.wejrzenia:)

      Usuń
  6. Piękny wzór tkaniny. Bluzka wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tkanina rewelacja! Byłam bardzo ciekawa jak ta bluzka będzie się prezentowała we wzorzystej wersji, dzięki Tobie już wiem, że super!

    OdpowiedzUsuń