piątek, 9 maja 2014

Sukienki Dresowe, bo Dres Rządzi :D

0

Zauroczenie dresem nie mija. Zapasy dzianiny zresztą na to nie pozwalają...mam jeszcze ok 30m różnych dzianin w domu, więc trzeba to zużyć :D
Przykro mi, ale nie mam weny na zbędne słowa. Bo co tu dużo mówić. Obejrzyjcie sobie zdjęcia.

Przód:
 Tył:










Zdjęcia zrobione przez Łukasza oraz Ewę

Ewę poznałam przy okazji warsztatów z podstaw szycia na maszynie, które organizowałam. Ewa jest moją uczennicą, z którą połączyła mnie zażyłość i koleżeństwo :) Ewcię po prostu uwielbiam. 
Zapraszam przy okazji na jej bloga o szyciu, gdzie pokazuje swoje pierwsze kroki :)
Szukacie fotografa na ślub? Lub marzy Ci się sesja ciążowa/ z dzieckiem? Koniecznie napisz do Łukasza i Ewy :)))))

Pozdrawiam, P.

0 komentarze:

Prześlij komentarz