sobota, 24 maja 2014

Szorty, szorciki, spodenki.

4

Upały nas zastały. Gdybym powiedziała, że niespodziewanie, trochę bym przekłamała, bo jednak ostatnie ciepłe miesiące wskazywały, że lato przyjdzie stosunkowo szybko. A fakt, że ja się nie ogarnęłam szybciej to już inna kwestia. Zatem upały nas zastały, a mój Synek był bez jednej pary krótkich portek. Trzeba było to szybko zmienić, bo jednak szkoda, żeby się zaparzał w długich spodniach. 
Poniższe spodenki uszyłam wykorzystując moje stare dzinsy, w które nijak się już nie mieściłam. Zrzucenie 12kg w ciągu ostatnich miesięcy niewiele pomogło. To spodnie, które nosiłam mając lat 18. Mam nadzieję, że to tłumaczy wszystko :D















Spodenki szyte bez wykroju, w rozm. 92/98, w pasie guma. 

Pozdrawiam, P.

4 komentarze:

  1. Super portaski wykombinowałaś, wyglądają bardzo oryginalnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czadzioch, super wyszły....a ja własnie będę kroić szorty dla moich chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń