poniedziałek, 30 czerwca 2014

Krótkie spodenki dla chłopca

2

W chwili, gdy ja już się urlopuję, spaceruję brzegiem morza i kompletnie nie myślę o szyciu - Wy macie okazję przeczytać ten post :) ahhh cudowna opcja ustawienia publikacji w bloggerze ;)

Spodenki uszyłam już jakieś 3 tyg temu, ale zawsze brakło czasu, by je pokazać na blogu. Czas lub natchnienia, a nawet serca, by dzielić się czymkolwiek. 
Wczoraj jednak, gdy zamieszczałam post o dresach, pomyślałam, że nie mogę Was karać za swoje marne samopoczucie ;) poza tym skoro ja się wyciszam wdychając właśnie w tej chwili mega ilosci jodu, Wam się też coś od życia należy ;)

Wszystkie spodenki są uszyte z materiałów, które miałam w domu. A raczej z rzeczy. Bowiem pasiaste portki były męskimi koszulami. Zainspirowana TYM postem u Joanny/LoliJoo postanowiłam wykorzystać dwie koszule mojego męża - nietrafione prezenty, bo w rozmiarze XXXXXLLLLL :)))) spodenki z kieszeniami, odszyte rozporki. Kieszeń z piersi na koszuli zastąpiła kieszonki na pupie.
Spodenki turkusowe są uszyte dzięki wykorzystaniu moich starych bermudów lnianych. Tym razem już bez kieszeni. Wszystkie spodenki na gumie wszytej w ściągacz. Wszystkie w rozmiarze 98cm.












 PS. Prasowałam je wszystkie przed zdjęciami, jednak i tak się zbuntowały.

Pozdrawiam, P.

2 komentarze:

  1. super. fajne to wykończenie rozporka pod kątem a nie okrągłe!

    OdpowiedzUsuń