wtorek, 16 września 2014

Duszkowy dres

9

Dres uszyty z końcówek dresówki pętelki, którą mam w domu, oraz 0,5m pętelki w kolorowe duszki, której w sklepie nie mogłam się oprzeć. Oczami wyobraźni widziałam już ten dresik dla Synka.
Spodnie z minimalnie obniżonym stanem, po doszyciu ściągaczy wyszły długie, w rozm. 104. 
Bluza to wykrój z Burdy w rozm. 98.












Szyjąc ten dres załapałam się na dwie akcje: Uwalniania Tkanin, prowadzoną przez Liliannę z Zapomnianej Pracowni, TUTAJ szczegóły. 
Druga akcja to TSD, czyli Tydzień Szycia Dzieciom, swoim lub obcym, obojętnie. Byle było to coś dla dziecka. Szczegóły wydarzenia na FB TUTAJ. 

Edit: Edit: Dostaję zapytania o dresówkę w duszki, a więc kupiłam stacjonarnie w TYM sklepie. Jednak jakby co piszcie śmiało to właścicielki, wiem że sklep internetowy ma w budowie, a póki co bez problemu sprzedaje wysyłkowo za pośrednictwem FB. 

Pozdrawiam, P.

9 komentarzy:

  1. O rany! dzianina w duszki jest czadowa!!! Cały komplet wyszedł super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to prawda, dla młodego Buntownika idealna :)

      Usuń
  2. Dresik jedyny w swoim rodzaju, cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super dres, a materiał w duszki czadowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Duszkowy materiał też dobrze znam:) a z której burdy pochodzi wykrój na bluzę z raglanowym rękawem? ja swojej córce ręcznie powiększałam wykrój z burdy VI/2014 lub VII/2014.

    OdpowiedzUsuń
  5. Możesz zdradzić gdzie zamiawiasz takie naszywki z logiem firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie naszywki, a logo nadrukowane w CottonBee na ćwiartce, podklejone flizeliną i wycinane kazde logo osobno już przeze mnie - tak przyszywam je zygzakiem drobnym :)

      Usuń