czwartek, 25 września 2014

Kamizelka z Dinozaurem :D

18

Kilka dni temu weszłam do sklepu z odzieżą dziecięcą i wpadła mi w oko kamizelka. Zwyczajna całkiem. Dresowa, bez kaptura, z kieszeniami kangurkami. Naprawdę zwyczajna. Jakieś tam aplikacje, kilka napisów. Ale podobała mi się. Bardzo. Jednak cena 75,90 już mniej. 

A więc przed chwilą uszyłam swoją. Po głowie chodził mi motyw Dinozaura. Skojarzył mi się z marką tamtego sklepu. 

Moja nie jest idealna, wiem o tym. Kieszenie wyszły krzywo - naciągnęła mi się jedna z nich, bo szyłam w innym kierunku, niż drugą. Nie chciało mi się już pruć. 

Na plecach aplikacja, na kapturze łuski. Kaptur też nie jest idealny. Ale i tak mi się podoba. Jest moja. A mój Synek uwielbia Dinozaury :D


















Dresówka dokupiona niedawno, jednak zielona dzianina, którą odszyłam kaptur od środka kupiona była jakieś 5-6 mies. temu. Zatem łapię się na akcję uwalniania tkanin :) I oczywiście w ramach TSD

Pozdrawiam, P.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oj nieskromna będę bo zgadzam sie z Tobą :D

      Usuń
  2. I najważniejsze - uszyta przez Mamę! Jest bombowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. A Twoja kamizelka nie jest zwyczajna, bo jedyna na świecie, uszyta z miłością i do tego taka wypasiona! I pewnie za pół darmo... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kocgana za tak miłe słowa. To prawda -uszyta z miłością, Syn jest miłością mojego życia. A zapomniałam napisać, ze koszt użytych materiałów to ok 25zl wiec jest spora oszczędność. :)

      Usuń
  4. rewelacja! :) nie ma to jak od mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego! Kompletnie nie znam się na szyciu, ale ta kamizelka robi wrażenie. Szczególnie ten dinozaur. Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kamizelka bardzo fajna i praktyczna ,super dinozaur :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta kamizelka, wygląda jak ze sklepu, ja nie widzę żeby te kieszenie były krzywo, dobrze uszyta, pomysłowe wykończenia:) super.

    OdpowiedzUsuń
  8. R-e-w-e-l-a-c-j-a mamy czapke dinozaurowo-smokową właśnie z takimi kolcami chyba zainspiruję się twoim pomysłem na kamizelkę. Naprawdę extra :)

    OdpowiedzUsuń