wtorek, 9 września 2014

Miętowa sukienka

3

Pokazaną w dzisiejszym poście sukienkę uszyłam z dresowej pętelkowej dzianiny o gramaturze bodajże 290g. Kupiłam ją blisko pół roku temu z całkiem innym zamiarem. Jednakże wyleżała swoje i doczekała się natchnienia. Oczywiście mojego natchnienia. 

Sukienka to model 108 z Burdy 09/2012. Już szyłam ten model i po raz kolejny musiałam przedłużyć zaszewki na biuście o blisko 10cm. Ale niestety tak to już jest, jak się nie ma czym oddychać :P 
Ehhh żeby zawsze jak tyję szło mi w biust.....marzenie :D

Sukienka jest bardzo prosta, dlatego też postanowiłam ją ozdobić łańcuchem kupionym w pasmanterii za całe 6zł. 

Dekolt oraz podszycie rękawów wykończyłam ściągaczem. Na manekinie wygląda jakby ciągnęło w kilku miejscach. Na ciele nie rzuca się to w oczy. Jednak wiem, że za mocno po prostu ściągacz naciągałam. Ale trudno - poprawiać mi się już nie chce. 

Sukienkę mimo tego uważam za udaną.









Pozdrawiam, P.

3 komentarze:

  1. Bardzo udany model :0 Ja mam 3 sukienki z niego uszyte i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O fajna sukienka :) Dołączam do jej fanek, mam 2 sztuki :) i pewnie to nie koniec, bo jakoś nie pomyślałam, że z dzianiny też ją można uszyć.

    OdpowiedzUsuń