środa, 24 września 2014

Spodenki dresowe po raz enty

8

Koleżanka poprosiła o uszycie pumpów dla swojego Synka w rozmiarze mniej więcej 104/110. Choć z naciskiem na 110. Nie ma co pisać: dresowe pumpy, ściągacze na dole nogawek, kieszenie, w pasie w ściągacz wciągnięta guma. I już.


















Ponieważ wyjątkowo tego dnia nie opuszczała mnie wena, machnęłam też portki dla Marcela. 




 Mamusiu, łapaj mnie! :D



Spodnie szyte z zapasów dresówki pętelki, poczynionych kilka miesięcy temu.

Edit: Dostaję zapytania o dresówkę w duszki, a więc kupiłam stacjonarnie w TYM sklepie. Jednak jakby co piszcie śmiało to właścicielki, wiem że sklep internetowy ma w budowie, a póki co bez problemu sprzedaje wysyłkowo za pośrednictwem FB. 

Pozdrawiam, P.

8 komentarzy:

  1. Spodnie są fantastyczne i prezentują się świetnie na modelu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jak zwykle rozpieszczasz mnie dobrym słowem <3

      Usuń
  2. Mój ulubiony krój.
    Podpowiedz gdzie nabyłaś tą tkaninę w stworki? Czuję, że mój syn by na ich punkcie oszalał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dresówkę w duszki kupiłam tutaj: https://www.facebook.com/tkaninywroclawLilaluTextil?ref=ts&fref=ts stacjonarnie we Wrocławiu, jednak spokojnie pisz do babeczki, wiem że bez problemu sprzedaje wysyłkowo, bo mówiła mi ostatnio, że sklep internetowy ma w budowie. Cena tylko niestety nie powala: 43zł/mb Pozdrawiam

      Usuń
  3. ile metrow potrzeba na uszycie takich spodenek na 110cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na uszycie spodenek w jakimkolwiek rozmiarze potrzeba tyle materiału, jaką długość mają mieć spodenki. W takim razie jeśli np spodenki finalnie mają 80cm od pasa do dołu to potrzeba 80 cm materiału plus ściągacz (ew. pasek i ściągacze nogawek można wykroić z tej samej dresówki co uszyte spodenki-wtedy wyjdą z boku). Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  4. Genialnie Pani szyje ! Jestem zachwycona. Mam dwoje szkrabow, rosna zdecydowanie "za szybko " i kupowanie spodni juz mnie przerasta. Sprobuje na Pani wzorach uszyc cos dla dzieci. Dziękuję pięknie, ze udostepnila Pani wpis jak szyje Pani spodenki. Proszę trzymac za mnie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu krój portek:)Moje chłopaki mają też kilka sztuk w podobnym fasonie. a u Ciebie zainspirowały mnie połączenia kolorów. Muszę też trochę z kolorami poszaleć.

    OdpowiedzUsuń