niedziela, 21 września 2014

Szydełkowy koc dla Synka

1

Mój Synek ma blisko 2,5 roku. Najwyższa pora przeprowadzić Go z łóżeczka do łóżka. Łóżko kupione. Czeka na dowóz z Poznania, który nastąpi w ciągu kilku dni. W związku z tym, że łóżko ma wymiar 90x200cm, czyli jest już takie raczej wręcz dorosłe, stwierdziłam, że koniecznie muszę zrobić lub uszyć na to łóżko narzutę. 

Najpierw po głowie chodził mi patchwork. Jednak szukając różnych inspiracji, zrezygnowałam z tego pomysłu. W głowie bowiem zwizualizował mi się koc robiony na szydełku lub drutach. Internet jest bogaty w piękne zdjęcia, które mnie zachwyciły.

Poniżej kilka inspiracji. Źródło www.pinterest.com














W końcu jednak wybrałam ten wzór:
 A tutaj koc, który robię dla Synka:
Narzuta ma mieć docelowo rozmiar 140x200cm. Robię z włóczki Kotek 100% akrylu. Ma pełnić również funkcję koca, dlatego wymiar większy niż łóżka. Nie jestem pewna czy dobrze wybrałam włóczkę. Może trzeba było wziąć coś, co w składzie będzie miało bawełnę lub wełnę i będzie lepiej grzało...wyjdzie w praniu tak naprawdę, gdy już zrobię. 

Trzymajcie kciuki, bym nie straciła zapału w połowie :)

Pozdrawiam, P.



1 komentarz: