środa, 8 października 2014

Dzianinowe koszulki

3

Wszystkie koszulki w tym poście uszyłam w poprzednim miesiącu. Jednak nie miałam ani czasu, ani ochoty robić zdjęć. W końcu jednak zebrałam się w sobie i proszę.

Koszulki dla Synka. Obie w rozm. 98. Kupiłam na allegro dzianiny z nadrukiem, jednak 140g to dosyć mało i na żywo okazało się, że przy tej gramaturze, dzianiny są jednak za cienkie i wyglądają piżamowo. Szczególnie ta we wzór piracki. Miałam w szufladzie ostatnie 0,5mb dzianiny tzw. koszulkowej o wadze 180g w kolorze szarego melanżu. Kupiona kilka miesięcy temu (uwalniamy tkaniny).  Połączyłam ją z piratami, dodałam ściągacze, by nie były takie piżamowe i wyszły koszulki jak ulał do przedszkola.









Dzianinę na koszulkę dla mnie również kupiłam na allegro, u tego samego sprzedawcy, u którego zakupiłam piratów. Ta sama mała gramatura. Jednak w połączeniu ze ściągaczem wyszła typowa koszulka do dżinsów :)








Pozdrawiam ;)

3 komentarze:

  1. ooo też mam piratów i czekają na swoją kolej, świetny pomysł z dodaniem innych kolorów! Chyba trochę zgapię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie :-) ta dla Ciebie rewelacja :-D to pisała Slifka

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zestawienie z żółtym, ożywcze! Świetne koszulki, takich nigdy za wiele dla chłopaków jak nasze :) Buźka!

    OdpowiedzUsuń