piątek, 5 grudnia 2014

Czaszkowy dres dla Syna

6

Wpisy nie są chronologicznie. Dres, który teraz pokażę powstał szybciej niż ten z reniferem. Jednak czekał na halloweenowe zdjęcia. Zrobione z lekkim opóźnieniem, ale przecież to nieważne ;) 
ważne, że są :D

Dres w rozmiarze 98/104 cm. 

Bluza uszyta z połączenia dzianiny pętelki w kolorze granatowym, której zapas miałam od kilku miesięcy, z dzianiną drapaną z nadrukowanym wzorem w czaszki. Wykorzystany zapas kwalifikuje mnie zatem do udziału w kolejnym wyzwaniu uwalniania tkanin TUTAJ.  Spodnie również w czaszki. 

Gdyby kogoś interesowało, skąd takie fajne czaszki mam, to proszę bardzo. Kupiłam je TUTAJ. Niestety, aby kupić tam dzianiny trzeba mieć konto na facebook'u. 













Modelem jest Najcudowniejszy Chłopczyk na Świecie - mój Synek :D

Brzydkie zdjęcia na tle, które teoretycznie było białe, robiłam JA :D ha ha, fotografem nie zostanę jak widać ;)

Piękne zdjęcia Marcelka w dresie zrobiła Ewa Jezierska.  Polecam Ewcię z całego serca! 

Pozdrawiam, P.

6 komentarzy:

  1. Piękne masz zdjęcia!:) Podoba mi się cały blog, bo jestem pierwszy raz:)
    pozdrawiam, zuzia
    kopytkowa.blogspot.com ( darmowe metamorfozy blogów, grafika i nauka rysunku )

    OdpowiedzUsuń
  2. Model idealnie się prezentuje. Świetne zdjęcia i super dresik. Zazdroszczę szycia ciuchów, ja dopiero dojrzewam do tego procesu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie widzę znajome tło, moja córka w przedszkola miała robione zdjęcia własnie przez Panią Ewę:) dresiki rewelacyjne:) zamówienie zrobione, czekam na dostawę a potem zabieram sie do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cena uszycia dresow 116 na 122

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W razie ewentualnego zamówienia, proszę o kontakt mailowy pracownia.marcelito@gmail.com

      Usuń