piątek, 30 stycznia 2015

Marynarski tort w kawałkach

0


"Spróbuj sobie wyobrazić, kiedy otworzysz oczy,

Że tak nagle dziwny widok Cię otoczy.

Kapitanem oto jesteś na wielkim swym okręcie,

Przed siebie płyniesz śmiało, szybko i zawzięcie."


Proszę Państwa, przedstawiam kolejną odsłonę tęsknoty za latem, ciepłym podmuchem wiatru i wolnością po horyzont. 

Duża dawka zdjęć, na których poczynione przeze mnie poszewki w marynarskim stylu. Powtórzą się już te, które pokazałam TUTAJ , ale nie miałam serca ograbiać Was z przyjemności oglądania ;) Nieskromna jestem. Wiem. 
Ale naprawdę liczę, że te zdjęcia sprawią Wam trochę frajdy, tak jak mnie i przede wszystkim Kubusiowi, dla którego poszewki powstały. 
Miłego oglądania ;)




















Każdy Marynarz pływając po morzach i oceanach, czeka na listy od ukochanej. Nasz Kubuś dostał list również :) 







Girlanda uszyta przez Cuddly.pl 
Poszewki uszyłam ze 100% bawełny. Każda zapinana na zamek. Wymiar 40x40 cm.

W komplecie do poszewek powstał również worek na ubrania do przedszkola. Oczywiście marynarski.




Taka ze mnie gapa, że kotwice zrobiłam do góry nogami...zorientowałam się, gdy prasowałam gotowy worek ;)





Pozdrawiam, P.

0 komentarze:

Prześlij komentarz