piątek, 13 lutego 2015

Akcja TSDM czyli Tydzień Szycia dla Mam

1

Razem z administratorkami grupy na facebook'u "TSD czyli Tydzień Szycia Dzieciom" postawiłam stworzyć akcję Szycia dla Mam. Patronat nad akcją prowadzi grupa, która zrzesza szyjące mamy czy też babki, sąsiadki...w każdym razie kobiety szyjące dla dzieci. Grupa powstała, by mobilizować szyć dla dzieci. Swoich lub cudzych. 

Ja w ciągu ostatnich miesięcy zafiksowałam się i szyję głównie dla Syna. Bluzka, którą poczyniłam dla samej siebie kilka dni temu, przełamała pewną barierę. Pomysł akcji szycia dla Mam wyszedł ode mnie, dlatego też wyszło tak, że ja akcją zarządzam :)

Wydarzenie TSDM czyli Tydzień Szycia dla Mam znajdziecie na FB TUTAJ. 




Nawet jeśli myślisz, że akcja to jakaś fanaberia i nie jest dla Ciebie, przeczytaj dalej co mam Ci do powiedzenia.

Kochasz swoje dziecko i okazujesz mu to w jeden z najpiękniejszych sposobów - dedykujesz mu swoją pasję. Szyjesz przede wszystkim dla niego oraz z myślą o nim. Pora pomyśleć o sobie. W trakcie akcji uszyj coś dla siebie. Cokolwiek. Może to być część odzieży (sukienka, bluzka, piżama, majtki itp.), może być kosmetyczka, torebka, siatka na włosy...co tylko chcesz. Spokojnie, nie musisz szyć codziennie jednej rzeczy. Wystarczy, że w trakcie trwania akcji uszyjesz choć JEDNĄ rzecz. Musi być przeznaczona dla Ciebie samej. Nie dla mężą, nie dla kochanka ani przyjaciółki. Tym razem poczekają. 
Bo TY TEŻ JESTEŚ WAŻNA! 
I należy Ci się nagroda, tylko i przede wszystkim za to, że jesteś.

A nawet jeśli nie masz dziecka, to na pewno masz pełno spraw na głowie, które powodują, że o sobie zapominasz. Bo praca, bo mąż, bo coś tam. Ale koniec z tym coś tam. Pora pomyśleć o sobie.
Bo TY TEŻ JESTEŚ WAŻNA!

A może zwyczajnie masz "lenia" i potrzebujesz motywacji? Wsparcia? W naszym gronie zapewniamy i to. Dostaniesz kopniaka do pracy, gwarantuję ;)

Akcja pod patronatem grupy TSD czyli Tydzień Szycia Dzieciom. Jeśli w grupie jeszcze nie jesteś, a chciałabyś - zapraszam. Wspomożemy radą, pocieszymy w chwili kryzysu i natchniemy pomysłami :)

I co teraz? Jest jedyne wyjście - przyłącz się do nas :) Zapraszam do wydarzenia oraz do grupy. Szyjmy i bawmy się! 

Wyzwanie będzie trwało dwa tygodnie 14.02-28.02.2015. Później podsumowanie. Ponieważ grupa nie posiada wspólnego bloga, podsumowanie z akcji zamieszczę tutaj u siebie z linkami do uczestników. 

Pora na trochę zdrowego egoizmu.
Miłego szycia.

Pozdrawiam, P.



1 komentarz: