czwartek, 5 lutego 2015

Drzewna bluza z kapturem

12

Na samym początku chciałabym Wam podziękować za wszystkie komentarze, które dostałam zarówno tutaj jak i na FB, dotyczące spodni śniegowych. Jest mi niezmiernie miło czytać tyle dobrych słów, serce rośnie. Dziękuję <3

Dziś pokażę bluzę z kapturem, wg tego samego wykroju, który wykorzystałam przy bluzie w gwiazdki. Mogliście ją obejrzeć TUTAJ. 

Burda nr 10/2013 model 145 oraz kaptur z modelu 141. 

Dlaczego drzewna? Kaptur oraz rękawy są uszyte z dzianiny pikowanej, w maziaje w odcieniach beżu i brązu oraz szarości. Zakochałam się w niej, gdy tylko ją zobaczyłam. Nie wiem dlaczego, ale te maziaje skojarzyły mi się od razu z drzewami, konarami, całym lasem. Kupiłam wówczas jedynie 0,5 metra, wiedziałam że uszyję z niej coś dla syna. 

Bluza moim zdaniem wyszła rewelacyjnie. Och nieskromna jestem. Trudno :P 
Dzianinę połączyłam z resztkami dzianiny pętelkowej w kolorze musztardowym, które gdzieś mi się jeszcze zamelinowały w domu. Odszycie kaptura z kolei zrobiłam z dzianiny o składzie 100% bawełny w kolorze kremowym, który idealnie się zgrał z całością. Bluza jest ciepła, wygodna i jedyna w swoim rodzaju. Dzianiny drzewnej został mi kawałek, z którego miałam zrobić kieszeń kangurową, ale zwyczajnie zapomniałam....przypomniałam sobie jak już bluza była gotowa i nie chciało mi się pruć ściągacza. Ale to nic, kawałek, który mi został wykorzystam gdzie indziej innym razem :)












Bluza szyta w ramach tygodnia szycia dzieciom w grupie TSD na FB. Do grupy zapraszam TUTAJ. 
Dzianinę musztardową uwolniłam w ramach akcji uwalniania tkanin. Więcej informacji na temat TUTAJ. 

Jak Wam się podoba? Komentujcie :)

Pozdrawiam, P.

12 komentarzy:

  1. No rewelacja!
    Ja mam słabość do pikówek.
    Elegancka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lola :) ja do pikówek aż takiej słabości nie mam, ale w tej zakochałam się od razu :)

      Usuń
  2. Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej:)
    Mam nadzieje ze barszczyk zszedł;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna! Świetne połączenie, choć mogłoby się wydawać, że kolory nie będą do siebie pasować. Idę śledzić dalej, jestem tu pierwszy raz, ale czuję, że nie ostatni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i zapraszam do zaglądania :)

      Usuń
  4. Podoba się! A pasujący kremowy mnie zaskoczył ;) Fajnie, że ta drzewna część jest pikowana, super to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wydawałoby się, że przy połączeniu z musztardą, ten krem będzie już za dużo...a jednak jest ok :)

      Usuń
  5. Idealne połączenie. Najbardziej podoba mi się kolor wewnętrzny kaptura i pikówki razem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też :) gdybym miała pętelkę czy jakąkolwiek dzianinę kremową zrobiłabym całą bluzę w tym połączeniu :)

      Usuń
  6. Hej! trafiłam tu przez 52/2015 projekty i bardzo mi się spodobało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń