czwartek, 26 lutego 2015

Narzutka dresowa w ramach TSDM

10

Mija drugi, a zarazem ostatni tydzień akcji TSDM czyli Tydzień Szycia dla Mam. Nie będę się rozpisywać o akcji, szczegóły możecie znaleźć TUTAJ.  

Miałam bardzo dużo planów co też nie uszyję w ramach akcji...miała być sukienka, narzutka, kosmetyczka,organizer...i nic z moich planów nie wyszło. Uszyłam jedynie narzutkę. A w zasadzie zeszyłam, bo skrojoną miałam ją od jakichś 2 tygodni. 

Narzutka wg sprawdzonego już przeze mnie wielokrotnie modelu 117 z Burdy 08/2011. 

Uszyta z dzianiny dresowej drapanej 320 g w kolorze grafitowym w lekkim melanżu. W rękawach wykorzystałam resztkę dresówki 300 g we wzór pepitki. Całość wykończona ciemno-grafitową lamówką bawełnianą. 














Trochę wnętrzności, szyte na overlocku.




Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam,P. 

10 komentarzy:

  1. Dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się fajnie :) Dostałam chwilowego pepitkowego oczopląsu, ale już mi przeszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, i już mi się taką chce, uszyć oczywiście..

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dobrane materiały :) Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna narzuta! Nosiłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Super!!! Moze tutek. Plissss

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna narzutka no i super, że tym razem coś dla siebie :) Mi się nie udało, może następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń