środa, 25 lutego 2015

Sukienka z wielorybem

10


Tym razem nie mam za dużo do powiedzenia na temat rzeczy, którą zamierzam Wam pokazać. 
Sukienka jest w rozmiarze 62, wykrój to 1. Speedy Girl z Ottobre nr 01/2013. 

Uszyłam ją w prezencie dla małej Oliwki, którą niespełna miesiąc temu urodziła Ania, jedna z najbliższych mi osób. 
Sukienka powstała z kawałków dzianiny pętelkowej, jaką miałam w zapasach. Wykrój zmodyfikowałam jedynie w okolicy ramienia, i na szwie dodałam zapięcie na zatrzaski. 
Wieloryba malowałam własnoręcznie farbką do tkanin. Dół sukienki jest podwinięty i podwójnie ostębnowany. 

Sukienka trafiła już do małej właścicielki, zatem spokojnie mogę ją Wam tutaj zaprezentować ;) Jak Wam się podoba?












10 komentarzy:

  1. Swietna !! wlascicielka pewnie wyglada w nie słodko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze nie wiem, liczę że na dniach dostanę zdjęcie Malutkiej :)

      Usuń
  2. przepiękna! czy zobaczymy ją na modelce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* mam nadzieję, że wyproszę małe zdjęcie ;)

      Usuń
  3. Na pewno malutka będzie w niej pięknie wyglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, śliczne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Keep on working, great job!

    Also visit my web site :: speedy ninja hack

    OdpowiedzUsuń
  6. Yes! Finally something about bakery story 2.

    Here is my web blog - bakery story 2 hack tool android download

    OdpowiedzUsuń