sobota, 14 marca 2015

TSDM czyli Tydzień Szycia dla Mam - podsumowanie

6

Z małym opóźnieniem, ale przyszła pora na podsumowanie akcji TSDM, czyli Tydzień Szycia dla Mam. Akcja toczyła się przede wszystkim na FB TUTAJ. 

W wydarzeniu czynny udział wzięło 15 osób.

Zapraszam do obejrzenia prac wszystkim szyjących Mam. Jest na co popatrzeć :)

1. Małgorzata Chojnacka - bluzka, komin oraz pokrowiec na telefon.




2. Mariola HaJa - spódnica z pianki. 

3. Paulina Krzyżaniak - komin. 


4. Małgorzata Drzał - pokrowce na wachlarze. 


5. Kinga Techmańska - etui na kastaniety. 



6. Beti Cz - legginsy 



7. Karolina z bloga http://carolina-teddys.blogspot.com/- kurtka, płaszcz oraz sukienka. 




8. Paulina Dworzyńska - Łuczak z bloga http://www.ce-la-faccio.blogspot.com/ - przybornik

9. Ewa Wiernik - torba na zakupy. 

10. Anna Su - Eko Fantasmagorie - piórnik oraz kosz na nitki.


11. Joanna Jamioł - Jamiołkowe Cudaki - kosmetyczka. 

12. Ania Wiśniewska - Mama Mi Szyje - okładka na zeszyt z pomysłami i spódnica.



13. Jol Ka - bluzy sztuk dwie.



14. Mariol Dabr - płaszcz i spodenki do spania.






15. Pracownia Marcelito, czyli moja skromna osoba - narzutka oraz organizer do torebki. 



Jak Wasze wrażenia i odczucia po akcji? Macie jakieś uwagi, sugestie? Zapraszam do komentowania i zaglądania na blogi dziewczyn, które w akcji wzięły udział.

BLOGLOVIN

Pozdrawiam, P. 

6 komentarzy:

  1. Małgorzata Chojnacka14 marca 2015 18:58

    Wrażenia niesamowite!!! Dużo pozytywnej energii, wsparcia i świetnej zabawy. Czekam z utęsknieniem na kolejną rundę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, wrazenia - zaniedbujemy sie my mamy. Moze czesciej pomyslmy o sobie!!!! Akcja sama daje wiele do myslenia I wyciagniecia wnioskow. Choc moze dlatego ze wygodniej jest nam kupic zwyczajne. Mnie tez cieszy bardziej uszycie czegos dla dzieci. Do nastepnej akcji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejną akcję :D Była dla mnie mega motywacją, żeby skończyć coś dla siebie ;) Dzięki dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja w ostatniej chwili uszyłam torebeczke na akcesoria do maszyny ale wszuciłam ją na TSD hehehe :) super rzeczy dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w następnej akcji chętnie wezmę udział! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą akcją pewnie z każdą kolejną chętnych do wzięcia udziału będzie więcej.

    OdpowiedzUsuń