poniedziałek, 4 maja 2015

Komiksowa bluza

8

Bluzę, którą dziś pokazuję poczyniłam jakieś 2 tyg temu. Kto śledzi mnie na Facebooku, już ją pewnie widział ;) 
Bluza w całości uszyta z dzianiny dresowej pętelkowej. Połączenie kremowej pętelki z nadrukiem w komiks. Wbrew wszelkim obawom dzianina z takim dużym nadrukiem nie jest sztywna ani szorstka. Wręcz przeciwnie! Jest miękka, przyjemna w dotyku, dobrze się układa. 
A do tego jest niepowtarzalna i zwraca uwagę :D I o to chodziło :D

Bluza ma asymetryczny dół, rękawy podwinięte i podszyte. Obie dzianiny są z dodatkiem elastanu, dzięki temu z kremowej bez problemu zrobiłam ściągacz i wykończyłam dekolt. Metka oczywiście wszyta również, co by nie było wątpliwości, iż bluza wyszła spod moich rąk.

Komiks podoba mi się do tego stopnia, że powstaje z niego również sukienka dla mnie. Wszak kto powiedział, że tylko matki z córkami mogą chodzić w podobnych kompletach ;)

Rozm. 104 dla Marcela.














Bluzę szyłam w ramach TSD czyli Tygodnia Szycia Dzieciom. Tematem wyzwania były komplety. Do bluzy zatem powstała czapka do kompletu. Bo sukienka dalej czeka na swoją kolej. 

W ogóle to podziwiam wszystkie szyjące mamuśki, które po powrocie z pracy, ogarnięciu dzieci, mężów, domów i obiadów - mają ochotę i siły na szycie wieczorami. Ja odkąd wróciłam do pracy na etat nie mogę się ogarnąć. A mija już 2 miesiące! Ale mam nadzieję, że uda mi się już dojść do siebie. W ciągu majówki uszyłam 3 pary spodenek dla Marcela, także nadrobię posty w najbliższych dniach ;)

A jak Wy znajdujecie czas na szycie? Szyjecie wieczorami, a może tylko w weekendy? Podzielcie się ze mną pomysłami na organizację czasu, by znaleźć go na swoją pasję.

Edit: kremowa pętelka kupiona <TUTAJ>
Komiksowa pętelka kupiona <TUTAJ> :)


Pozdrawiam, P.

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba, i ciekawi mnie skąd ta dzianina w komiks, szukam taką wszędzie.pozdrawiam
    A co do szycia po godzinach
    Ja tak pracuję, do 15 tej zlecenia po 17 tej i weekendy dla siebie i rodziny, więc szyję czasami po 10 godzin i nie mam dość, lubię to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już uzupełniłam w treści - komiks kupiłam na FB w grupie materiałowe cuda :) polecam

      Usuń
  2. Ja też podziwiam, bo cały czas się zastanawiam kiedy znajdują na to czas. Nie bez powodu jest grupa "Szyjemy nocą " :D ale spać musi każdy przecież .
    Wracając do bluzy to jest genialna. Świetne połączenie. Uwielbiam lekko dłuższy tył i tutaj pasuje idealnie :) Odważne zestawienie, ale pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :* a co do grupy - nie znam jej i nie wyszukuje mi jej na FB, pewnie jest tajna? chętnie bym dołączyła :)

      Usuń
  3. Zawsze mnie zastanawiało co można zrobić z tego komiksu, bo ja jakoś nie miałam na niego pomysłu, ale przyznaję, że bluza mi się podoba! :) Fajnie wyszło to rozcięcie na pół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kombinowałam, bo bałam się żeby babsko nie wyszło. A tak myślę, że jest OK.

      Usuń
  4. Ech, Ty to genialne masz te dzianiny! :))

    OdpowiedzUsuń