środa, 6 maja 2015

Spodenkowy zawrót głowy

5

Jak to zwykle bywa, przyszła pora, gdy moje dziecko zostało bez jednej pary spodni dresowych. Dżinsy miał kupione, sztruksy też, bojówki również. Dresów nie kupuję mu, bo przecież szyję. A płacenie 80 złotych polskich za spodnie dresowe to ponad moje siły. 
Jakimś cudem Marcel wyrósł ze wszystkich portek, które mu poszyłam jeszcze kilka miesięcy temu.
Ale hola! Toż ja szyłam je jesienią, a tu już nas wiosna przywitała. 

Zakupy oczywiście dzianinowe uskuteczniam regularnie. Regularnie też wyprzedaję nadmiar tkanin, z których nie szyję, a które leżą miesiącami...ale to już inna bajka. I chyba ewidentnie oznaka też szmatoholizmu :D W każdym razie zakupiłam ostatnio kilka nowych perełek, zatem trzeba było zapasy spodniowe uzupełnić. Wszak dobrych spodni, w przypadku posiadania syna, nigdy za wiele! 

W piątek majówkowy pogoda nie dopisywała. Ponuro, chłodno i padał deszcz. Idealna pogoda na szycie :D Szybko skroiłam 2 pary: ze strzałek i siwych. Nie chciało mi się robić nowego wykroju, zatem skorzystałam z wygrzebanego z zapasów w rozmiarze 110. Niestety po uszyciu pierwszej pary siwej okazało się, że jednak 110 to za duży zapas dla mojego szkraba, który nosi 104. W każdym razie te spodnie z wykroju wyszły sporo za długie - ale to nic, będą na później. Skroiłam identyczne szare krótsze - 3 para! Te w strzałki również skróciłam, by były na teraz. W ciągu niespełna 2h szycia miałam 3 pary spodni :) Syn zadowolony szybko włożył nowe portki.

-"Mamusiu, to moje spodenki?" :D

Strzałki kupione na jednej z grup na FB. Szara pętelka premium kupiona na dresowka.pl.
























Pozdrawiam, P.

5 komentarzy:

  1. Mam ten sam problem ;) tylko póki co jedna para zrobiona z dresu, druga z cienkiej dzianiny i w dodatku trochę za krótka.. szczęście, że to piżama ;)
    powinnam iść za Twoim przykładem i szyć dla Młodego, a nie wyrodna matka sukienkę sobie robi ;)
    Fajna ta szara dresówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam napisać że strzałki ekstra ale teraz sama nie wiem które mi się bardziej podobają :) Jedne i drugie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodni nigdy za wiele :) Bardzo podobają mi się te szare!

    OdpowiedzUsuń