niedziela, 24 maja 2015

Szorty chłopięce

3

Mimo, że rok temu o tej porze maja było dużo cieplej, niż jest obecnie, nie ma co ukrywać. Lato co raz bliżej. I miejmy nadzieję upały i słońce. Zatem uzupełniając garderobę Syna, musiałam dalej obszyć Go w spodenki.
Ostatnio pokazałam Wam szorty dresowe i wspomniałam wówczas, że jedne ze spodenek czekają na wykończenie. Zatem dziś zacznę właśnie od nich.

Spodenki w strzałki na ecru. Rozm. 104. Model 624 Burda dla Dzieci 02/2015.







Pozostałe 3 pary szortów uszyłam ze 100% bawełny. Tkaniny: w groszki oraz w linie kolejowe  kupiłam w Cotton Cafe.  Bawełna, która generalnie przeznaczona jest do patchworków, w moim mniemaniu świetnie nadaje się na odzież dziecięcą. Jest rewelacyjnej jakości, nie gniecie się jak zwykła pościelowa bawełna polskiej produkcji i jest w cudnych kolorach i wzorach.
Jeśli dotąd nie wiedziałyście jak wykorzystać taką bawełnę,a patrząc na nią, zachwycałyście się jaka jest piękna... nie krępujcie się :) na szorty dla dziecka jest idealna.
Bawełnę w rowery wygrałam jakiś czas temu w konkursie na jednej z grup na FB. Niestety kompletnie nie pamiętam na której.

Szorty w rozm. 104, model 18 Explorer z Ottobre 03/2015. 



















 Poniżej trochę wnętrzności. Wszystkie pary uszyłam na zwykłej maszynie, po czym brzegi poprawiłam na overlocku, by się nie strzępiły.






My jesteśmy gotowi na przybycie lata. A jak u Was w tej kwestii?

Pozdrawiam, P.

3 komentarze:

  1. Najbardziej podobają mi się te z mapą! :) U mnie posucha w krótkich spodniach.. Powoli czas się za nie zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szyć dla własnych dzieci:) gdzie kupujesz materiały ten w strzałki?szukam też wąsy:) pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja uwielbiam szyć dla młodego, bardziej jak dla siebie.
      pętelkę w strzałki kupiłam na którejś grupie na FB, nie pamiętam już teraz której, ale sprawdź tutaj:
      1) fabrykamalychcudow.pl
      2) metryicentymetry.pl
      3) sprzedajemytkaniny.pl
      4) grupa na FB - Happy Fabric PL
      Pozdrawiam

      Usuń