poniedziałek, 27 lipca 2015

Neonowy dres

8

Tytuł jest przewrotny, bowiem dres, który Wam dziś pokażę uszyty jest z dzianiny dresowej pętelkowej, która lewą stronę ma w kolorze neonowym. Tak mi się ona podoba, że postanowiłam ją wykorzystać i ukazać w ciekawym innym świetle.
Dzianinę kupiłam w 1. połowie czerwca w Gdyni w stacjonarnym sklepie TEXTILMAR <klik>
Znajdziecie ją pod nazwą Two Face. Jest rewelacyjna. Świetnej jakości, miękka i ta lewa strona - po prostu zakochałam się. Cena może nie należy do najmniejszych, jednak uważam że warto. Tym bardziej, że szyję dla swojego syna, więc chcę dla niego co najlepsze.

Komplet uszyty w rozmiarze 104.
Bluza model 29. Rest Piece Ottobre 03/2013.
Spodnie model 27. Charles L. Ottobre 04/2014.

Kaptur odszyty dzianiną koszulkową kupioną również w Textillmar i dodatkowo wykończony bawełnianą lamówką w autka. Ściągacze w bluzie to wykorzystana lewa strona dzianiny. 





















Pozdrawiam, P.

8 komentarzy:

  1. Rany, genialny dres <3 i ta dwustronna dzianina, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki super , że czapki z głów !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Asia, takie słowa z Twoich ust to miód na moje serce <3

      Usuń
  3. Ale masz talent ! wszystko dopracowane i idealne :) Świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba :) Fajnie, że dobrałaś też do niego tą nitkę i zamek w takim samym odcieniu. Lubię taką spójność we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiam... super dres... gdzie kupuje Pani Otttobre i w jakiej cenie?
    Luiza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi,że się podoba. Ottobre kupuję w Outlecie tkanin. http://outlettkanin.pl/pl/c/KSIAZKI/127

      Usuń