niedziela, 23 sierpnia 2015

Komplet dla Księżniczki

1

Leniwy, niedzielny poranek. Mały obudził mnie ok 8...dał buziaka i słowami "Mama posuń się, zrób mi miejsce" wymościł się w łóżku obok mnie, na mojej poduszce.

Bajki lecą, mąż śpi w najlepsze, mam chwilę dla siebie. 
Komplet uszyty w prezencie na roczek maleńkiej Mii. Wczoraj urodzinowa impreza, pyszny tort i prezent, który dziś mogę Wam już swobodnie pokazać.

Komplet uszyty z dzianin: chabrowa z elastanem oraz w kwiatki 100 % bawełny.
Wykrój na legginsy oraz tunikę Ottobre nr 04/2015 (wykrój 2 i 3) w rozmiarze 80.

Wybaczcie ciemne zdjęcia, mimo że robione w południe, światło w mieszkaniu słabe ;( 

















A tu tort, jaki Mia zaserwowała swoim gościom ;) pycha :*


Pozdrawiam, P.

1 komentarz:

  1. Fajny komplecik :) Ten kolor pasuje idealnie z tymi kwiatami. Bluzeczka ma fajne wykończenie a charakteru spodniom nadaje łata :)

    OdpowiedzUsuń